• Ik word gek van mijn crush. Hij is zo leuk, en ik begon echt verliefd op hem te worden. 4 maanden lang hebben we regelmatig afgesproken. Maar ineens laat hij niks meer horen, smst hij niet terug, is hij online op msn maar praat hij niet tegen me... Wat doe ik nou toch verkeerd? Zo gaat het altijd! Het is een tijdje leuk, maar na 3/4 maanden laten jongens me vaak gewoon zitten. Ik kan er niet meer tegen, volgens mij ben ik gewoon gedoemd om alleen te blijven. Ik heb echt zin om keihard te huilen nu. Ik ben nu al zo vaak gedumpt door mensen, dat ik gewoon echt nieuwe mensen niet meer durf te vertrouwen. Ik ben gewoon zo bang dat ik dan weer in de steek gelaten wordt...


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Ik had precies hetzelfde hoor en nu praat ie ook weer tegen me en dat gaat al heel lang zo. Dus tsjaa wees er maar op voorbereid dat t ook zo kan zijn dat ie dan wel praat en dan niet.
    Sterkte, ik weet hoe het voelt.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Uhm,,
    Vraag het hem als je hem op school ziet.
    Dan kan hij je bijna niet negeren.


    Food.

    Crowd schreef:
    Uhm,,
    Vraag het hem als je hem op school ziet.
    Dan kan hij je bijna niet negeren.

    Hij zit niet bij mij op school...


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Vraag het hem rechtuit.
    Ik zou niet weten waarom hij je laat zitten,dus ik kan ook geen oplossing bedenken (krul)


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'