• Waarom staat er in hemelsnaam nu bij elke chapter;'Print deze chapter'?
    Hier ben ik in ieder geval niet blij mee. Ik weet niet hoe het met jullie zit. Kun je dit ook uitschakelen of iets dergelijks?


    A decision I will regret, until my dying breath.

    hoezo ben je er dan niet blij mee??


    'Burning up a sun, just to say goodbye.'

    Nou, ik denk dat je je er maar aan moet wennen. Ik vind het best logisch dat het er staat, het staat er voor de mensen die het willen uitprinten om het ook buiten alleen op je computer te hebben.
    Ik snap dat je het zo erg vind. (':

    [ bericht aangepast op 3 dec 2010 - 17:56 ]


    your eyes are like stars in the night.

    Het is toch míjn verhaal. Dan mag ik toch wel het recht hebben om er over te beslissen of het wel of niet voor andere doeleinden gebruikt mag worden?


    A decision I will regret, until my dying breath.

    Stripe schreef:
    Het is toch míjn verhaal. Dan mag ik toch wel het recht hebben om er over te beslissen of het wel of niet voor andere doeleinden gebruikt mag worden?

    Ah, dat is al een stuk duidelijker. Ik zou zeggen: stuur een suggestie naar Rutger, met daarin dat je zelf zou willen beslissen of je verhaal mag worden uitgeprint of niet.


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Ik ben het er ook niet mee eens.
    Hoe bedoel je we maken het de mensen die plagiaat plegen nog makkelijker.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Stripe schreef:
    Het is toch míjn verhaal. Dan mag ik toch wel het recht hebben om er over te beslissen of het wel of niet voor andere doeleinden gebruikt mag worden?
    Daar ben ik het mee eens..


    This time i'm ready to run. Escape from the city and follow the sun.

    Als je niet wilt dat het uitgeprint kan worden, kan je het dan niet per Story uitschakelen?


    Food.

    Stripe schreef:
    Het is toch míjn verhaal. Dan mag ik toch wel het recht hebben om er over te beslissen of het wel of niet voor andere doeleinden gebruikt mag worden?

    Je hoeft niet zo agressief over te komen, maar als je dit in je beginpost had gezet was het voor ons ook al een stuk duidelijker dan ons zo aanvallend te reageren..


    your eyes are like stars in the night.

    Stripe schreef:
    Het is toch míjn verhaal. Dan mag ik toch wel het recht hebben om er over te beslissen of het wel of niet voor andere doeleinden gebruikt mag worden?


    Ik ben het er ook niet mee eens.
    Hoe bedoel je we maken het de mensen die plagiaat plegen nog makkelijker.


    I agree


    'Burning up a sun, just to say goodbye.'

    Voor mensen die het willen uitprinten hè. (nerd)


    *insert philosophical cringe expression here*

    Wat maakt het uit? Als iemand het wil uitprinten kan je het alsnog kopieeren en in een Word bestandje neerzetten en het uitprinten? :Y)


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Desecrate schreef:
    Wat maakt het uit? Als iemand het wil uitprinten kan je het alsnog kopieeren en in een Word bestandje neerzetten en het uitprinten? :Y)

    True, maar ik denk niet dat ze dat sneller gaan doen dan op dat icoontje klikken. Anyways, dat is wel inderdaad het risico van internet. Een netwerk van bestanden dat je niet kan tegenhouden.


    your eyes are like stars in the night.

    iMoan schreef:
    Ik ben het er ook niet mee eens.
    Hoe bedoel je we maken het de mensen die plagiaat plegen nog makkelijker.


    Hope goes lost but never dies.

    Als ze je hoofdstuk willen uitprinten kunnen ze het toch ook selecteren en kopiëren? :')

    [ bericht aangepast op 3 dec 2010 - 18:02 ]


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Herolicious schreef:
    Als ze je hoofdstuk willen uitprinten kunnen ze het toch ook selecteren en kopiëren? :')


    Als je lange hoofdstukken hebt, nemen de meesten daar niet eens de moeite voor.
    Maar een druk op een knopje doen ze graag.


    We'll still love each other, forever and always. <3