• Waarom staat er in hemelsnaam nu bij elke chapter;'Print deze chapter'?
    Hier ben ik in ieder geval niet blij mee. Ik weet niet hoe het met jullie zit. Kun je dit ook uitschakelen of iets dergelijks?


    A decision I will regret, until my dying breath.

    Haha. Schat,,geloof me. Als mensen het willen uitprinten,printen ze het wel. Of die knop er nu staat of niet :')


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    iMoan schreef:
    Ik ben het er ook niet mee eens.
    Hoe bedoel je we maken het de mensen die plagiaat plegen nog makkelijker.


    love is hard to find, easy to lose, difficult to forget

    Best dom.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Poseidon schreef:
    (...)
    Je hoeft niet zo agressief over te komen, maar als je dit in je beginpost had gezet was het voor ons ook al een stuk duidelijker dan ons zo aanvallend te reageren..


    Numbers.

    Je moet sowieso nadenken over de gevolgen van iets dat je online zet.


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Poseidon schreef:
    (...)
    Je hoeft niet zo agressief over te komen, maar als je dit in je beginpost had gezet was het voor ons ook al een stuk duidelijker dan ons zo aanvallend te reageren..

    Duidelijk geval van verkeerde interpretatie. Daarnaast zijn de redenen toch overduidelijk waarom ik het er niet mee eens ben, dat het niet eens uitgelegd hóeft te worden? Je moet je niet persoonlijk aangevallen voelen, want dat is nergens voor nodig. :-)


    A decision I will regret, until my dying breath.

    Stripe schreef:
    (...)
    Duidelijk geval van verkeerde interpretatie. Daarnaast zijn de redenen toch overduidelijk waarom ik het er niet mee eens ben, dat het niet eens uitgelegd hóeft te worden? Je moet je niet persoonlijk aangevallen voelen, want dat is nergens voor nodig. :-)


    Hmm, tbh: zo overduidelijk vond ik de reden niet. Ik had in eerste instantie niet eens door waar het je om ging, waar ik kennelijk niet de enige mee was. Misschien toch maar in je begin post zetten om verdere misverstanden te voorkomen? ;)


    Numbers.

    negeer het dan gwn, het is idd een beetje onhandig maar er valt egt wel mee te leven

    TakeMeHome schreef:
    (...)
    Ah, dat is al een stuk duidelijker. Ik zou zeggen: stuur een suggestie naar Rutger, met daarin dat je zelf zou willen beslissen of je verhaal mag worden uitgeprint of niet.

    Idem.


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Als ik jouw verhaal wil hebben, kan ik het toch gewoon in word plakken en zo afdrukken?


    Let the Night embrace you

    GabyDeUser schreef:
    Voor mensen die het willen uitprinten hè. (nerd)


    Goh xD


    Smile and live.

    Stripe schreef:
    Het is toch míjn verhaal. Dan mag ik toch wel het recht hebben om er over te beslissen of het wel of niet voor andere doeleinden gebruikt mag worden?

    Dat klopt, maar als je het op Q zet kan iedereen het sowieso kopieëren en plakken in word, en dan alsnog uitprinten. Dus eigenlijk is er niet veel verschil, toch?


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    I don't see the problem.


    Don't dream your life, but live your dream!

    Stripe schreef:
    Het is toch míjn verhaal. Dan mag ik toch wel het recht hebben om er over te beslissen of het wel of niet voor andere doeleinden gebruikt mag worden?

    Als dat er niet zou staan kopieren ze het toch gewoon en printen het dan ? (cat)


    We're hiding behind skin that's too tough

    Ik ben het wel met je eens,
    maar als mensen het willen uitprinten valt dat toch niet echt tegen te houden,
    dat wil niet zeggen dat Q het diegene nog makkelijker moet maken, door zo'n icoontje te maken. : )


    You were much more muchier, you've lost your muchness.