• Bij mij vind ik iemand leuk maar diegene doet alleen maar alsof hij mij leuk vind denk ik. Ik weet het niet zeker want soms doet hij heel lief en dan scheld hij me weer uit. Hij doet gewoon heel raar en hoort ook bij popu groepje en iedere jongen doet alsof die mij leuk vind alleen maar om der bij te horen.

    xx een verward meisje.


    Derek and Meredith are soulmates.

    hij scheld je uit? daaamn, laten liggen!


    My heart can't possibly break when it wasn't even whole to start with.

    Hij scheld je uit, meid trap alsjeblieft niet in die grapjes. Gewoon vergeten die handel, aan hem heb je serieus helemaal niks!


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Ja maar soms doet ie ook heel lief tegen me en op msn praat hij normaal maar als hij bij zijn vrienden is. Ik weet het echt niet meer.


    Derek and Meredith are soulmates.

    Ik wil er niets mee zeggen, maar de populaire jongens doen altijd heel fake-lief tegen het meisje dat zeg maar niet goed wijs is. Want het is grappig, of zo... ._.


    Only losers can act the way you do

    Ja daar zat ik ook al aan te denken. Maar zo doen een paa andere jongens ook en die zijn best knap dus helpt niet echt he


    Derek and Meredith are soulmates.

    TaylorBieber schreef:
    Ja daar zat ik ook al aan te denken. Maar zo doen een paa andere jongens ook en die zijn best knap dus helpt niet echt he
    Geloof me nou maar. Word niet verliefd, koester geen hoop, want je hartje gaat gebroken worden.


    Only losers can act the way you do

    Dankje, al eraan denken


    Derek and Meredith are soulmates.

    sgat,,geloof me,,jij wilt geen vriendje dat je uitscheld.


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Inderdaad, maar hij scheld me vooral uit voor dikke enzo,


    Derek and Meredith are soulmates.

    Somnium schreef:
    Ik wil er niets mee zeggen, maar de populaire jongens doen altijd heel fake-lief tegen het meisje dat zeg maar niet goed wijs is. Want het is grappig, of zo... ._.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    heel veel jongens gaan bij vrienden anders tegen je doen. Al helemaal als zijn vrienden jou bijvoorbeeld niet zien zitten en hij wel.

    ik ken der ook zo een..
    niet doen! hij kan je breken
    het is heel makkelijk om te doen alsof je verliefd bent :S


    Writing and dreaming is the most beautiful thing in the world ~

    Alsjeblieft niet doen! Zulke mensen kunnen je uiteindelijk achterlaten met een gebroken en vertrapd hart... Hij doet dat alleen maar om stoer te doen.


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Als hij echt op je is, dan doet hij ook normaal tegen jou bij zijn vrienden.
    Hij hoeft niet meteen klef te doen, maar hij laat je dan tenminste met rust. Hij is gewoon zielig en stiekem heel klein en is bang om alleen te zijn. Jij bent daar te goed voor. Laten gaan dus.


    Today will be Girl's Day party with you~

    Als hij je echt leuk zou vinden, dan zou hij je niet uitschelden. Dus dumpen en niet mee praten. Waarom zou je hem leuk vinden als hij je de hele tijd uitscheldt voor van alles?
    Veel sterkte ermee, hoop dat het goedkomt


    What can I do?