• Zeggen veel mensen.
    Zou het?


    Just try to live life to the fullest

    Vriendschap bestaat uit liefde. ^^.


    "I shut my eyes in order to see.'

    jaa, dat werkt niet (krul)


    love is hard to find, easy to lose, difficult to forget

    Nee. Ik weet uit ervaring dat het samen gaat :Y) En dat je geen vrienden kunt blijven met je ex nadat het uit is geldt ook niet altijd.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Bedoel je dat je niet een relatie met iemand kunt hebben en dan nog gewoon bevriend zijn met die persoon of bedoel je dat je niet een relatie met iemand kunt hebben die eerst heel lang gewoon een vriend was? -ik ben niet zo slim 8D-


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Daar moet ik even overna denken. (nerd)


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Soms wel, soms niet (:


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Speaker schreef:
    Bedoel je dat je niet een relatie met iemand kunt hebben en dan nog gewoon bevriend zijn met die persoon of bedoel je dat je niet een relatie met iemand kunt hebben die eerst heel lang gewoon een vriend was? -ik ben niet zo slim 8D-

    Haha, ik dacht precies hetzelfde, maar ik heb gewoon voor beide geantwoord (krul)


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Speaker schreef:
    Bedoel je dat je niet een relatie met iemand kunt hebben en dan nog gewoon bevriend zijn met die persoon of bedoel je dat je niet een relatie met iemand kunt hebben die eerst heel lang gewoon een vriend was? -ik ben niet zo slim 8D-

    eerste.
    (nerd)

    [ bericht aangepast op 3 dec 2010 - 18:58 ]


    Just try to live life to the fullest

    Ik ben van mening dat liefde gewoon niet bestaat. Het is gewoon een concept gegroeid in onze samenleving om het leven aantrekkelijker te maken, maar het is geen natuurlijk verschijnsel.
    Wat wij liefde noemen is, volgens mij, gewoon een vriend waar je je alsook seksueel tot aangetrokken voelt.


    If we had not a soul, music would have created it.

    Affaires schreef:
    (...)
    eerste.
    (nerd)


    Ja. Mijn lover moet ook mijn beste vriend zijn, anders gaat het denk ik niet.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Cloudburst schreef:
    Ik ben van mening dat liefde gewoon niet bestaat. Het is gewoon een concept gegroeid in onze samenleving om het leven aantrekkelijker te maken, maar het is geen natuurlijk verschijnsel.
    Wat wij liefde noemen is, volgens mij, gewoon een vriend waar je je alsook seksueel tot aangetrokken voelt.


    Wow. Je zet me aan het denken, omdat het wel waar is natuurlijk, wat je zegt. 8D

    [ bericht aangepast op 3 dec 2010 - 19:02 ]


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Hangt er vanaf. Liefde = Vriendschap en Vriendschap = Liefde, dus ik denk dat het wel samen kan ;)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    nou..ik ben twee jaar geleden uit elkaar gegaan met mn ex die ook mn beste vriend was..we waren btw daarvoor nog geen vrienden..anyway, we spreken nu nog vaak af als vrienden enzo..dus ja ik vind dat het wel kan

    mijn vriendje, is mijn beste vriend. (nerd)


    Life is a beautiful struggle

    Villain schreef:
    Vriendschap bestaat uit liefde. ^^.

    Amen. :')


    Hope goes lost but never dies.