• Fijn, ik was gister laat thuis en moest vandaag weer vroeg op. En uitgerekend vannacht kon ik niet slapen. Ik heb liggen woelen en draaien en ben elk half uur wel wakker geweest. Ik kon gewoon niet slapen. Kutzooi, ik heb al Pfeiffer en moet veel rusten, en dan uitgerekend de nacht in de week waarop ik het minst slaap heb, kan ik niet slapen. Dus nu ben ik doodmoe en strontchagrijnig.

    Anyway, wie heeft er ook kut geslapen?


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Dat is echt kut om zo slecht te slapen en lijkt me echt vermoeiend met pfeiffer.
    Ik heb ook slecht geslapen >.< Afgelopen week kon ik maar niet in slaap komen, pas rond 5 uur sliep ik, en moest ik om 7 uur weer op. En nu was ik zo moe dat ik gisteren de halve dag niet naar school ben gegaan. En vannacht sliep ik als een blok. Word ik om kwart voor 4 wakker en kan ik niet slapen --'


    To live would be an awfully big adventure

    Ik!
    Ik om 6 uur me bed uit nadat ik hele nacht geslpaen heb.
    Sta ik op de trein te wachten half 8 krijg ik een smsje dat ik vrij ben O:
    Wat een kut dag word dit.


    I'm just a little girl in a big mean world.

    Ik >.<
    lag in bed maar kom gwn niet slapen omdat ik helemaal niet moe was maar 's ochtends ben ik dan egt een wrak(A)

    CursedBanana schreef:
    Ik >.<
    lag in bed maar kom gwn niet slapen omdat ik helemaal niet moe was maar 's ochtends ben ik dan egt een wrak(A)

    My life story ><

    [ bericht aangepast op 7 dec 2010 - 8:29 ]


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Ik.
    Dan lig ik in bed, maar denk ik over zoveel na dat ik gewoon niet in slaap val.


    Hope goes lost but never dies.