• Zeggen veel mensen.
    Zou het?


    Just try to live life to the fullest

    Cloudburst schreef:
    Ik ben van mening dat liefde gewoon niet bestaat. Het is gewoon een concept gegroeid in onze samenleving om het leven aantrekkelijker te maken, maar het is geen natuurlijk verschijnsel.
    Wat wij liefde noemen is, volgens mij, gewoon een vriend waar je je alsook seksueel tot aangetrokken voelt.

    Wow, hier moet ik over nadenken.


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Mijn beste vriend en ik zijn sinds gisteren een jaar en 7maanden samen. Het kan dus wel.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Cloudburst schreef:
    Ik ben van mening dat liefde gewoon niet bestaat. Het is gewoon een concept gegroeid in onze samenleving om het leven aantrekkelijker te maken, maar het is geen natuurlijk verschijnsel.
    Wat wij liefde noemen is, volgens mij, gewoon een vriend waar je je alsook seksueel tot aangetrokken voelt.
    Ja en nee. Met dat gedoe van de samenleving en maatschappij die altijd alles verbloemen en alles, daar ben ik het wel mee eens.

    Maar toch geloof ik dat er mensen rondlopen op de aarde die bij je horen en bij je passen. Een gelijknamige ziel, al is het niet als relatie, dan wel als gewone vriend.:Y)


    Wie du mir, so ich dir.

    Ookal ben je bevriend als je iemand leuk vind dan gaat het gewoon. Als het uit is moet je wel proberen vrienden te blijven.


    Derek and Meredith are soulmates.

    KirstenSnaps schreef:
    (...)
    Ja en nee. Met dat gedoe van de samenleving en maatschappij die altijd alles verbloemen en alles, daar ben ik het wel mee eens.

    Maar toch geloof ik dat er mensen rondlopen op de aarde die bij je horen en bij je passen. Een gelijknamige ziel, al is het niet als relatie, dan wel als gewone vriend.:Y)


    Maar in dat geval spreken we opnieuw over vriendschap en niet over liefde. (krul)


    If we had not a soul, music would have created it.

    euh... ik snap het niet helemaal?
    Maar ik zou niet inzien waarom dat zou zijn (krul)


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Nee het gaat niet samen! Als je een vriend heb en verliefd word dan is gelijk de vriendschap voorbij. Maarja dat vind ik:$


    Believe In Everything Because Everything's Reachable

    Mijn beste vriend was mijn vriendje.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Mijn ex was mijn beste vriend, dus ja gaat wel samen.


    -

    No.
    Waarom zal het juist niet samenkunnen?!


    Alleen maar tranen van geluk

    Villain schreef:
    Vriendschap bestaat uit liefde. ^^.


    None but ourselves can free our minds.

    naja wat Villain zegt klopt wel
    maar als het uit is om bepaalde redenen dan kún je gewoon geen vrienden meer zijn.


    Writing and dreaming is the most beautiful thing in the world ~

    Ik vind het juist wel samengaan. Vriendschap en liefde zijn beiden de basis van het leven. Zonder één van beiden kan je veel moeilijker leven.
    Maar als je verkering met je beste vriend hebt, dan is dat wel wat lastiger...


    Our perspective only changes when we change our position.

    ik denk dat het wel kan. Ik heb met mijn beste vriend gehad en das nu uit maar we zijnnog steeds beste vrienden


    "Ignite, my love. Ignite."

    DarkLavigne schreef:
    Ik vind het juist wel samengaan. Vriendschap en liefde zijn beiden de basis van het leven. Zonder één van beiden kan je veel moeilijker leven.
    Maar als je verkering met je beste vriend hebt, dan is dat wel wat lastiger...


    oneens ik heb met mijn beste vriend gehad dat is nu uit maar we zijnnog wel gewoon beste vrienden


    "Ignite, my love. Ignite."