• ik krijg net een mailtje0_0 simone en gordon zijn uit elkaar! simone is met bill en tom naar hamburg gegaan en gordon blijft in loitsche wonen!!


    If I were a boy, I swear I'd be a better man.

    Mensen, ga er maar niet vanuit dat we er veel meer van zullen horen:)

    Ik zou het ook niet aan de hele wereld in detail vertellen als mijn ouders uit elkaar zouden gaan, en waarom, en wie waar gaat wonen enzo.

    das toch hardstikke privé? Ik vind het meer dan normaal als Tom en Bill hierover willen zwijgen.(als ze dat willen he, ik zeg niet dat ze dat doen)


    Ja of nee of misschien of wat anders. Who knows?

    woow !
    hoe weet je dat ?
    van wie enzoo ??
    omg ben er toch ff van gepakt...
    maar waarom is Gordon dan een held ?? :$
    njh toch raar...
    xx..xx..

    het is wel waar. ik krijg net een mail, ze zijn al heeeeel lang uit elkaar, ze hadden het een keer aan gordon gevraagd maar die zei dat hij er niet over mocht praten van zijn advocaat

    nou dan lijkt t me wel duidelijk..


    If I were a boy, I swear I'd be a better man.

    woow !
    hoe weet je dat ?
    van wie enzoo ??
    omg ben er toch ff van gepakt...
    maar waarom is Gordon dan een held ?? :$
    njh toch raar...
    xx..xx..


    hij is een held omdat dankzij hem tom en bill muziek gingen maken en hij heeft tom leren gitaar spelen...


    If I were a boy, I swear I'd be a better man.

    Ach is dit niet privé?

    dit stond erin:

    VET ERG JOH
    SIMONE EN GORDON ZIJN UITELKAAR. GORDON WOONT NOG IN LOITSCHE, EN SIMONE IS VERTROKKEN NAAR EEN APPARTEMENT MET BILL EN TOM IN HAMBURG.
    XZ

    mijn mailtje(A)

    maar ik had het ergens anders gelezen, wacht hoor ik zoek even op, het was ook een topic op quizlet


    You'd took my breath but I'll survive.

    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=748

    dat is het topic en dan de reactie die er tussen staat:

    HoiHoi.. ze wonen niet in een studio.. ze wonen in een gewoon super bewaakt huis xD..Ze wonen niet in loitsche, magdenburg of berlijn.. Maar ze wonen nog wel gewoon in duitsland!! En ze wonen bij hun moeder... En wat de gemeente loitsche betreft.. ze hebben een gesprek met de heer trumper gehad die vervolgends zij:"ik mag hier niet op ingaan van mijn advocaat..' dus daaruit kun je wel opmaken dat ze uit elkaar zijn ja.. Waarom zou Simone anders ergens alleen met de jongens gaan wonen? Tis trouwens al vrij oud nieuws.. maar ik dacht goh laat ik het nog maar is even vertellen voor mensen die het niet weten ..



    x. kirsten


    You'd took my breath but I'll survive.

    Ach is dit niet privé?


    sorry maar als je je dingen prive wilt houden zou ik er niet voor kiezen beroemd te worden...


    If I were a boy, I swear I'd be a better man.

    idd^. en wat als het prive is, mensen komen er achter zoals nu.


    You'd took my breath but I'll survive.

    NEE NEE NEE NEE NEE NEE NEE NEE NEEEEEEEEEEEEEE
    niet weer ocharme tom en bill! weer een niewe vader (hopelijk niet)!

    die wone tovh al jaaare in hamburg? o.O

    och zo erg! :( Bill n Tom zijn al door zoveel geweest! en Simone heeft het altijd zo goed gemeend met haar zoons en Gordon! En door hem is TH ontstaan gwoon! o.O (idd, een held! <33')

    goh, ik zie et al voor mij... Simons die kwaad het huis uitraast, een paar koffers met kleren in de auto zwiert, en dan Tom en Bill elk aan een handje het huis uit sleurt (terwijl ze groter zijn dan haar) Gordon die in de deuropening blijft staan...

    ik lach er nii mee, maar ik heb gwoon veel fantasie...

    oghere Bill en Tom *cry*
    me vriendin moest 11 keer van vader 'wisselen' nog erger...*cry*. Me vriendin haar vader is dood gegaan op haar geboorte, etc.
    Dat is zo erg van Bill en Tom, eerst Bill (operatie) en nu dat simone en gordon gaan scheiden. Niemand wilt dat zijn eigen ouders gaan scheiden, toch? Dus wil ik eigenlijk wel een fanactie doen voor de Kaulitz twins maar wat weet ik nog niet, iemand ideetjes?

    JAah dr ws idd al Langer een topic, en daarin zeide ze, da die al suprlang uit elkaar zijn...
    en uuhm Mense...ik denk ni da ze het ZOO erg vinde...kbdoel, ze zijn 18, ze kunne hem opzoeke wnr ze wille, daar zijn ze volwasse gnoeg voor zeh :)
    En uuhm...ze zulle Ni doodgaan van die scheiding, mn oudrs zijn gescheide toen ik 3 was
    Daarna is mn Ma trg getrouwd toen ik ongv 5/6 was
    en toen ik 10 was trg gescheide...Njaah...Whatever:D
    Xxx


    everybody needs a song.

    Dat heb ik ook gelezen, alleen in die ''versie'' woonden Bill en Tom samen in een appartement en simone ergens anders...