• dat ik een soort van jaloers ben op de beste vriendin van mijn zus?

    Ze gaat namelijk overal mee heen, met mijn moeder en mij en dan word eigenlijk alle aandacht op haar gevestigd. Ik heb nu altijd ruzie met mijn ouders (vandaar word ik wss ook uit huis geplaatst) en mijn moeder heeft het altijd over hoe vrólijk zei is en dat ik daar wel wat van mag overnemen volgens haar.
    Mijn zus gaat ook echt altijd met haar om en toen ze me laatst vroeg iets te filmen, maar met haar beste vriendin's camera, want natúurlijk is die veel beter, (no fuckin way), was de druppel een beetje gevallen voor mij. Vooral omdat het echt zo lief was met ''Jaa, wil je dan voor me filmen?'' dus ik zo ''Jáa,'' en toen opeens was het, ''haarnaam gaat ook mee en zei gaat het bewerken en op dvd zetten en je moet het met haar camera filmen,''
    Terwijl ik een fucking opleiding videobewerking ga doen, AOwejfoaejf.
    + ze vroeg me een keer mee naar de bios, wat ik leuk vond, máar natuurlijk moest zei weer mee waardoor ik compleet genegeerd werd.

    Anyway, is dat normaal? en heeft iemand ook zo'n soort situatie?

    x

    [ bericht aangepast op 21 juni 2011 - 21:35 ]

    tis niet echt raar. bij mij thuis is mijn broertje ook de lieveling van mijn ouders hij krijgt altijd het meeste en cadeaus en ik mag blij zijn als ik af en toe ook wat krijg.


    When your path is clear, follow it all the way and go for it.

    Ik denk dat je je eigen vrienden moet gaan opzoeken. Dat is ook wat je zus doet. En niet jaloers zijn, ooit gaan jullie alle twee een eigen kant op. Maak er dus ook geen drama van en geen ruzie's maken met je ouders <3 Als jij gewoon je eigen ding gaat doen, komt het vanzelf wel goed! (:


    Sometimes it's best not to care.

    Ik heb niet zo een situatie op dit moment, maar ik kan me wel voorstellen dat je je zo voelt. Ik wil nu niet zeggen dat het nórmaal is, maar het is ook niet abnormaal ofzo. Ga de volgende keer gewoon niet mee, of zeg het eerlijk tegen ze.


    We accept the love we think we deserve.

    Embrace schreef:
    Ik denk dat je je eigen vrienden moet gaan opzoeken. Dat is ook wat je zus doet. En niet jaloers zijn, ooit gaan jullie alle twee een eigen kant op. Maak er dus ook geen drama van en geen ruzie's maken met je ouders <3 Als jij gewoon je eigen ding gaat doen, komt het vanzelf wel goed! (:


    Ik ben niet jaloers op me zus, ik heb genoeg vrienden, maar op haar vriendin. Omdat ze het zó goed met iedereen uit mijn familie kan vinden.

    Ik krijg steeds meer om je te knuffen :$

    Nee maar, ahww.. ik weet wat ik wil zeggen maar weet niet hoe


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you