• nou..
    het lijkt me wel duidelijk!

    Aan veel dingen. Mensen die zeuren over domme dingen, die ze ook wel kunnen negeren. Mensen die ego zijn. Mensen die iets denken beter te weten, terwijl ze het fout hebben. Mensen die denken dat ze heel mooi zijn enzo. En aan mensen die pesten.
    En voor de rest haat ik wel meer dingen, maar dan niet met mensen enzo zeg maar.

    Op dit moment hyves!
    Serieus als hyves een mens was had ik dat ding vermoord. Serieus ik word even gek van dat ding. Ik had dus ene filmpje erop egzet maar wiou die verwijderen want dat was een verkeerde. KAN DAT NIET -.-
    en ik wil foto titel bewerken kan dat ookal niet. En dat ding loopt constants vast. -.-


    Ivar Oosterloo.

    Justin Bieber ='x
    Al die disney'sterretjes' ='x
    Michael Jackson ='x :'DD


    ars moriendi

    Huiswerk, tegenwind, regen, kou, verveling, ijzel, zeurende mensen, ouders die je dingen verbieden, players.


    If I were a boy, I swear I'd be a better man.

    Winter, kou, sneeuw:gewoon alles wat niet warm is!

    Aan die vogels naast mij dat hard en scherp zitten te kressen kwordt er ambetant van..

    [ bericht aangepast op 8 jan 2011 - 11:50 ]


    Stop wishing, Start doing..

    Mensen die de hele tijd lopen te zeiken dat mensen kut zijn op Q. Als het je niet aanstaat ga je toch lekker weg.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Witherwings schreef:
    Slome mensen.
    Als mensen langzaam praten, langzaam bewegen, langzaam weet ik veel doen, kan ik daar echt niet tegen. :'D


    IDD

    Huiswerk. :Y)


    It ain't broke, so don't fix it.

    Wiskunde.


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    Ik heb haat aan mensen in de schoolgangen. Het liefst wil ik iedereen gewoon neerknallen, ik wil er gewoon door. (cat) Ik kan niet nadenken als er zó veel mensen om me heen zijn. argh. & ik heb haat aan Uggs, die zijn afschuwelijk.


    wth.

    Stress, hah :')


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    muggen, Mensen die zeuren, mijn haar, kou.


    You better put a condom on, if you're gonna act like a dick you need to dress like one.

    Schoolwerk.


    No growth of the heart is ever a waste

    Mensen die denken dat ze meerwaardig zijn.


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO