• Hallo allemaal,
    Ik heb vandaag twee kittens gekocht en ben nu namen aan het bedenken, ik heb drie namen gevonden die ik leuk vind maar ik kan niet kiezen welke ik nu moet gebruiken. Vandaar dit topic :p
    Het zijn allebei poezen (meisjes)
    Kitten 1 :


    Kitten 2 :


    De namen zijn :
    Sita, betekent prinses
    Kyna, betekent wijs en machtig
    En Freya, Freya is de godin van schoonheid en liefde in de Noorse mythologie.
    Als je nog andere leuke namen weet laat het vooral weten!


    I may survive... But at what cost?

    Ik vind Freya sowieso een hele leuke!


    There are poems inside of you that paper can't handle

    Wat een schatjes 😍


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Ik vind Freya een hele leuke naam, en van de andere 2 vind ik het erg tof dat ze matchen^^
    Dan vind ik Kyna toch iets leuker, en die naam vind ik denk ik iets beter passen bij een donkere kat (???, vraag me niet waarom).
    En in ieder geval veel plezier met je nieuwe katjes!


    Zoek en je zult vinden. Vindt je het niet, dan is het zoek.

    Ik vind Kyna en Freya de mooiste namen, maar zou niet weten welke kitten ik welke naam zou geven. Heel veel succes! Maar wat een schatjes, zeg c:


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Freya past het uiterlijk van die eerste kat echt als gegoten. (:


    Don't tell me the sky is the limit when there are footprints on the moon.

    Sita en Freya vind ik van naam het mooist, maar zou ik eerder enkel aan de eerst kat geven. :p Kyna past qua betekenis ergens wel voor de tweede, vraag mij ook niet waarom. :'D Maar de naam zelf vind ik minder mooi. Eeuh, ik stem toch maar voor de voorlaatste optie. (krul)


    Ik wil een tuin vol egels

    Bedankt voor het meedenken allemaal (flower)
    Uiteindelijk zijn de namen Freya en Kyna geworden, Freya voor de rode en Kyna voor de andere 😸


    I may survive... But at what cost?