• Niet stom bedoelt,maar volgens mij doen de mails het nu weer,alleen kunnen we geen GB berichten plaatsen,geen reacties op series plaatsen,geen reacties op foto's plaatsen&geen PB's meer versturenO:


    Hebben jullie dat ook& hoe komt dat?


    Lalalalalalalala.

    Joa ik hb het ook, er is te veel op Quizlet zoals die shoutbox en die awards die moeten weg vind ik!!!


    *He's the one.

    Ik krijg nog steeds geen mail, maar ik heb wel hetzelfde probleem. Als ik wist waar het aan zou liggen had ik er iets aan gedaan.
    Damn, ik kan beter mn eigen versie van Q beginnen ¬¬


    Bored.

    Ik probeerde daarnet een PB te versturen maar toen kreeg ik een lege pagina.. Er stond wel links onder gereed maar toen ik later bij mn outbox keek was ie niet verstuurd! -_-'


    Love,,Peace&&Icecream! ^^ Liefde aan een paar mensen...

    Ik probeerde daarnet een PB te versturen maar toen kreeg ik een lege pagina.. Er stond wel links onder gereed maar toen ik later bij mn outbox keek was ie niet verstuurd! -_-'


    Bij mij is dat precies het zelfde x'D


    Lalalalalalalala.

    Heb ik ook. Ik wou daarnet pb versturen en reactie plaatsen ma nix ging... Echt klote irritant.

    achja hier wordt toch weer een slotje op gezet¬¬'


    Lalalalalalalala.

    jaaah ik heb da ook ö


    Gilles (ll)

    Ik kan ook niks versturen echt raar


    Live life limitless.

    ik krijg ook nog steeds geen mail, die shoutbow moet maar weg, neemt teveel energie enzo, die awards moeten ook maar 1 keer in de maand worden gedaan of helemaal weg, je bent er toch niets mee :S

    De shoutbox moet gewoon weg, dat neemt veel te veel energie en daar word quizlet slomer van, en daar zijn tog bijna alleen maar groepjes..


    Love,,Peace&&Icecream! ^^ Liefde aan een paar mensen...

    Of we maken gewoon een topic waar iedereen die de shoutbox weg wil hebben ff zn naam en de rede waarom neer moet zetten! xD Okee stom idee... Ik weet! xD


    Love,,Peace&&Icecream! ^^ Liefde aan een paar mensen...

    Of we maken gewoon een topic waar iedereen die de shoutbox weg wil hebben ff zn naam en de rede waarom neer moet zetten! xD Okee stom idee... Ik weet! xD


    Slim idee x'D jij moet nu die topic maken&mijn naam er bij zetten^^


    Lalalalalalalala.

    Jah.. ik vind ook da die shoutbox maar is weg moet want ik kan ook nix meer gn gb of pb of gn reaxies meer plaatsen da is behoorlek irritant xx


    A. ikmisje.

    Nomineren gaat ook niet meer ¬¬


    Bored.