• Briarcliff, katholiek insane asylum slash mental hospital die actief was gedurende de jaren '50, '60 en '70 en gesloten werd in 1980 in mijn favoriete seizoen genaamd Asylum van mijn nieuwe verslaving: American Horror Story.

    Ik ben weer eens "all fired up" aka Myke heeft maandagavond de helft van aflevering 1 gekeken, keek die dinsdag af en verder t/m aflevering 5 en woensdag keek ze aflevering 5 t/m 13 en was het afgelopen (jankt nog even na).

    PWNDBHSUWPPNSGH.

    And sweet baby Jesus Christ: Evan Peters is zo isopajshs knap. :9~



    What do ya think? Iemand anders nog nieuwe usernames? Wie kijkt we nog meer AHS? :')



    [ bericht aangepast op 7 maart 2015 - 14:09 ]


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Oehhh, I like! Asylum is ook mijn favoriete AHS seizoen. c;


    Caution first, always.

    Awesome ^^.
    Ik kijk juist geen AHS meer vanwege Evan Peters lol.


    Dear Molly. Watching over Fred like you have been watching over Harry all these years. Love, Lily.

    Nicee!
    Ik moet nog beginnen met AHS. Ben het wel van plan, but yeah. Uitsteller hier, ghehe.


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ik vind het vet! Al ben ik veel te snel bang om AHS te kunnen kijken.

    Vandaag kan ik mijn username weer veranderen, maar ik denk dat ik deze nog eventjes hou.

    [ bericht aangepast op 7 maart 2015 - 14:11 ]

    Zweinstein schreef:
    Nicee!
    Ik moet nog beginnen met AHS. Ben het wel van plan, but yeah. Uitsteller hier, ghehe.


    Tbh: ik had me al voorgenomen om met name Asylum te kijken toen ik in de 3e zat, maar ik zat op tegen Killer House, het eerste seizoen. Ik weet dat er tot seizoen 4 geen chronologie is en vanaf seizoen 4 je wel de eerste drie seizoenen moet hebben gekeken, maar toch. Heb Killer House toch overgeslagen en ga binnenkort beginnen met Coven en dan Killer House. :x


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Zweinstein schreef:
    Nicee!
    Ik moet nog beginnen met AHS. Ben het wel van plan, but yeah. Uitsteller hier, ghehe.


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    American Horror Story. Love it!

    Briarcliff schreef:
    (...)

    Tbh: ik had me al voorgenomen om met name Asylum te kijken toen ik in de 3e zat, maar ik zat op tegen Killer House, het eerste seizoen. Ik weet dat er tot seizoen 4 geen chronologie is en vanaf seizoen 4 je wel de eerste drie seizoenen moet hebben gekeken, maar toch. Heb Killer House toch overgeslagen en ga binnenkort beginnen met Coven en dan Killer House. :x


    Murder House. Murder House vond ik wel het beste seizoen en Evan Peters was daar zo schattig in (ook al was hij een psychopaat, lol). Ik ben echt benieuwd naar het nieuwe seizoen – Hotel. ^^

    I like it!
    Ook al kijk ik geen AHS ;3


    26 - 02 - '16

    Cool c: Ik heb AHS gezien en ik zit ergens in seizoen 4 :3


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Celerity schreef:
    I like it!
    Ook al kijk ik geen AHS ;3


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Ik heb Murder House gezien en ben nu bezig met Asylum. Echt een geweldige serie, al vind ik het irritant dat ze gedeeltelijk steeds dezelfde cast blijven houden. ;s Maar leuke username!


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it