• mensen hier op quizlet daar kun je pook niks mee ]als je een topic maakt geloven ze je niet of ze snappen er totaal niks van dat helpt veel zeg hyves helpt veel beter

    en de mensen zijn ontiegelijk snel op hun tenen getrapt

    [ bericht aangepast op 4 dec 2010 - 13:05 ]


    iemand kleineren online is ook pesten!!!

    uhu (:


    It's not the same without you.

    Dit gaat erg grof klinken. Maar ik ben niet op dit forum om topics te openen en op topics te reageren, daarom dat mijn forum niveau niet echt hoog is ...

    Doe zoals mij. Blijf gewoon weg uit het forum als je er niet mee kunt leven.

    [ bericht aangepast op 4 dec 2010 - 18:26 ]


    Ik ben nooit dood tenzij je het wilt

    RxVampFish schreef:
    (...)

    Jij reageert rustig wou je zeggen?
    In je 'slaap verlamming' topic ben jij degene die nogal snel op de tenen is getrapt... Maar oke, als hyves beter helpt zet je volgende keer daar je problemen toch neer? Heb jij tenminste geen zeur reacties en worden je problemen ook nog opgelost:Y)

    Amen :Y)

    3D schreef:
    Mensen geven hier tenminsten hun echte mening.


    Leef de dag, zoals je nooit hebt geleefd.

    Kingston schreef:
    oke, ik wil niet verkeerd over komen, maar ik vind wat jij nu in het topic hebt staan, overdreven overkomen. wij hebben onze meningen, en als je het toch zo vreselijk vind, waarom ga je dan niet van het forum af ? ._.

    das een goeie(lol)


    Shoganai i ne~

    Ik denk dat jij hier degene bent die snel op de teentjes is getrapt! (; Eén tegenreactie en je vliegt al uit?


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    reyon schreef:
    En,schat,,ik heb je topic ,'slaap verlamming' eens doorgelezen.
    Ik vond jou manier van reageren net niet aardig.
    Als jij met 'goeie reacties' of 'mensen waar je op kan rekenen' de mensen bedoelt die het met je eens zijn,dan vind ik dat jij een vreemde attitude hebt hoor.
    Iedereen heeft recht op een eigen mening,en mag die ook geven. Als je het er niet mee eens bent,kan je een mooie,volwassen discussie aangaan met die ander,maar dat doe je met argumenten,geduld,respect en zonder hoofdletters (:


    Amen(A)


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    RxVampFish schreef:
    (...)

    Jij reageert rustig wou je zeggen?
    In je 'slaap verlamming' topic ben jij degene die nogal snel op de tenen is getrapt... Maar oke, als hyves beter helpt zet je volgende keer daar je problemen toch neer? Heb jij tenminste geen zeur reacties en worden je problemen ook nog opgelost:Y)


    Shoganai i ne~

    reyon schreef:
    En,schat,,ik heb je topic ,'slaap verlamming' eens doorgelezen.
    Ik vond jou manier van reageren net niet aardig.
    Als jij met 'goeie reacties' of 'mensen waar je op kan rekenen' de mensen bedoelt die het met je eens zijn,dan vind ik dat jij een vreemde attitude hebt hoor.
    Iedereen heeft recht op een eigen mening,en mag die ook geven. Als je het er niet mee eens bent,kan je een mooie,volwassen discussie aangaan met die ander,maar dat doe je met argumenten,geduld,respect en zonder hoofdletters (:


    True.En ik heb ook moeite om haar teksten te lezen. (krul)


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Ga dan gewoon weg.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Dan ga weg? Hebben we geen last meer van je gezeur. Ga dan naar hyves ofzo.


    My heart can't possibly break when it wasn't even whole to start with.

    jij bent hier juist de gene die snel op dr teentjes is getrapt

    en maak dan hier geen topics aan over je problemen als je niet tegen meningen van andere kan, praat er dan op hyves over


    (Be)lieve in (you)rself

    Grow up.


    Olive

    [url=www.girlscene.com[/url]www.girlscene.com[/url]
    dit is een heel leuke site. je wordt er met open armen ontvangen en ze zijn er totáál niet snel op hun tenen getrapt, oh en ze reageren overal hardstikke aardig op. veel plezier he!


    it's so empty living behind these castle walls

    Washington schreef:
    [url=www.girlscene.com[/url]www.girlscene.com[/url]
    dit is een heel leuke site. je wordt er met open armen ontvangen en ze zijn er totáál niet snel op hun tenen getrapt, oh en ze reageren overal hardstikke aardig op. veel plezier he!

    hahaha

    [ bericht aangepast door een moderator op 5 dec 2010 - 12:59 ]


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?