• En daarmee bedoel ik tattoo nummer 4!

    Ik heb er heel lang over getwijfeld,vooral omdat mijn toemalige vriend er totaal niet achter stond dat ik nog een tattoo nam. Heb ik nu dat uit is, en ik de afgelopen 7 jaar heel erg veel over mijzelf heb geleerd, door situaties en relaties een symbool van wijsheid te nemen namelijk:



    Hij is gezet in Pure Ink, In Purmerend door Johan. (nadat degene bij wie mijn oorspronkelijke afspraak was niet kon). Ik ben er heel erg blij mee! Qua pijn was dit een heel vreemde plek. Op sommige plekjes deed het héél erg zeer, en op sommige plekjes voelde ik hem niet eens. En op andere plekken had ik het gevoel alsof hij ín mijn oksel aan t tattoeëren was, terwijl dat helemaal niet zo was :')

    So dit wilde ik met jullie delen.

    En voor de gene die nieuwschierig zijn:

    Tattoo 1:



    Tattoo 2:



    Tattoo 3:
    Zucht,klik

    [ bericht aangepast op 17 sep 2014 - 16:25 ]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Ik ben niet echt een tattoo-mens, maar ik vind ze echt heel erg mooi! Mag ik vragen waar ze allemaal voor staan?
    Je nr. 4 tattoo doet het niet btw...

    Ik wil zelf later ook kleine tatoeages met betekenissen.
    En dezen van jou vind ik ook heel erg leuk!

    [ bericht aangepast op 17 sep 2014 - 16:27 ]


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Ik heb het idd gefixt haha.

    De eerste is voor vriendschap, die ik echt heb leren kennen tijdens moeilijke jaren.
    De tweede staat ; laat ze nooit zien dat je huilt (vijanden), een quote van mijn oma, in het spaans omdat ze overleden is
    De derde is een beschermengel met mijn moeders naam, omdat ze altijd achter me staat hoe rot ik ook tegen haar doe
    De vierde is wijsheid, omdat ik door de jaren heen veel over mezelf geleerd heb.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Het is niet helemaal mijn smaak, als ik eerlijk ben. Maar de betekenis is minstens zo belangrijk :Y).


    i put the fun in funeral

    Ik hou van uilen, en ik vind hem zelf echt prachtig. Ik wil er zelf ook een zegmaar.

    Erg mooi!!


    26 - 02 - '16

    Overkill schreef:
    Het is niet helemaal mijn smaak, als ik eerlijk ben. Maar de betekenis is minstens zo belangrijk :Y).


    Pretty is just a pretty word.

    Bijna naamgenootje, gaaaaaf! :3 I like it! ^^


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Je tattoos zijn leuk!


    16 - 09 - '17

    Overkill schreef:
    Het is niet helemaal mijn smaak, als ik eerlijk ben. Maar de betekenis is minstens zo belangrijk :Y).


    Firm believer of all that is magic

    Ik houd meer van tatoeages zonder kleur, maar ik vind de betekenissen en de ontwerpen van je tattoo's wél hartstikke mooi. Vooral de uil vind ik iets speciaals hebben. :3


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Awh dank jullie wel!
    En smaken verschillen inderdaad. Ik ben namelijk wel heel erg van de cartoony stijlen, en kleur. Persoonlijk houd ik zelf niet zo van zwart/wit/grijns al kunnen sommige wel echt gaaf zijn.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Ik ben totaal geen tattoo-mens, maar ik vind het wel leuk dat er veel kleur gebruikt word. Je ziet niet snel dat mensen dat durven.


    The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.

    Croyance schreef:
    Ik ben totaal geen tattoo-mens, maar ik vind het wel leuk dat er veel kleur gebruikt word. Je ziet niet snel dat mensen dat durven.


    Ik hou daar juist van haha! Ben sowieso een heel kleurrijk mens haha.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    gaaf!


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn