• Ik heb al 10 keer mn nagels opnieuw moeten lakken,
    omdat ze steeds niet drogen en dan wrijf ik het uit,
    of er komen afdrukken in.
    Na een uur is dat nog het geval.
    weet iemand iets handigs ervoor?


    Smile and live.

    zelfde probleem hier_O_


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Volgens mij heb je dan gewoon heel slechte nagellak, het zou veel sneller moeten drogen. En het enige wat ik kan verzinnen is blazen, of föhnen, maar ik weet niet of dat laatste helpt. (:


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    60 seconds van Essence?
    Wat echt irritant is: Die nagellak met dat magneetje waar je een patroon van krijgt, van Essence. Dat magneetje moet je kei dichtbij houden, maar ik heb trilhanden dus dat ding komt steeds tegen mijn natte nagellak aan .__.


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Geduld =D
    Als je klaar bent moet je iets gaan doen als (voorzichtig) typen (op de pc dus),
    of ee nboek lezen ofzo. Niet door het huis gaan lopen met de kans dat je ergens tegen aan komt, om maar een voorbeeld te noemen (:

    probeer essence nagel lakt die droogt best snel


    Shoganai i ne~

    haha de fohn pakken en ze onder de fohn houden -doe ik altijd- :')


    dream, dare, fly!

    DaKrulliCode schreef:
    Geduld =D
    Als je klaar bent moet je iets gaan doen als (voorzichtig) typen (op de pc dus),
    of ee nboek lezen ofzo. Niet door het huis gaan lopen met de kans dat je ergens tegen aan komt, om maar een voorbeeld te noemen (:


    Oh, dat is wel een goede. Maar daar ben ik dan weer niet zo goed in, om niks aan te stoten haha.


    Smile and live.

    Geduld of föhnen ;d

    Annissa schreef:
    Geduld of föhnen ;d


    Maar sommige mensen zeggen dat van fohnen de nagellak juist zacht word ;p?


    Smile and live.

    Ik ga altijd mijn nagels lakken als ik achter de laptop zit, dan ga ik gewoon beetje msnen enzo tot mijn nagels droog zijn (krul)


    -

    beliebuuwr schreef:
    (...)

    Oh, dat is wel een goede. Maar daar ben ik dan weer niet zo goed in, om niks aan te stoten haha.

    Nou bij bijvoorbeeld typen heb je de bovenkant van je nagels niet nodig, maar de onderkant (nerd), maar dan moet je wel een beetje voorzichtig (langzamer) doen.

    Ik ga altijd als een bezetene door de kamer rennen en met m'n armen zwaaien. Dat 10 minuten lang. Dan is het bij mij altijd droog. (nerd) O ja, en ik doe er altijd een doorzichtig beschermlaagje onder.


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Ik heb nagellak dat in 1 minuut droogt (:


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Hoe dik doe je het er dan op? Want als je het heel dik doet dan droogt alleen het bovenste laagje. -heeft ervaring-
    En als je het wel gewoon dun doet dan al die andere tips en eventueel een ander merk kopen :')


    To live would be an awfully big adventure

    ik weet het !
    ik heb zo'n spuitbusje van essence en daar word je nagelak sneller droog van (A)
    werkt echt.


    'The best way to not get your heart broken is to pretend you don't have one.' - Effy Stonem.