• mischien ken je dit in de versie belgen tellen maar hier tellen de nederlanders want anders is het oneerlijk.Want er zijn meer nederlanders dan belgen op deze site.
    hoe dan ook het werkt zo:
    Nederlander:1
    Nederlander:2
    Nederlander:3
    belg:boem

    en zo verder
    we beginnen met nul(eigenlijk met 1 maar ik ben zelf een belg dus is het boem)


    Mijn username is een kopje, geen plaat

    3


    Do you live, do you die, do you bleed for the fantasy?

    4


    Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.

    Ik reageer hier even op:

    xSmiley schreef:

    mischien ken je dit in de versie belgen tellen maar hier tellen de nederlanders want anders is het oneerlijk.Want er zijn meer nederlanders dan belgen op deze site.


    De versie 'Belgen tellen' heb ík aangemaakt, omdat Gaby dit spel had bedacht met 'Nederlanders tellen' en ik vond het oneerlijk dat er toen geen Belgen tellen waren dús heb ik die aangemaakt.

    OT: 5.

    [ bericht aangepast op 8 jan 2011 - 11:54 ]


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Tragically schreef:
    Ik reageer hier even op:
    (...)

    De versie 'Belgen tellen' heb ík aangemaakt, omdat Gaby dit spel had bedacht met 'Nederlanders tellen' en ik vond het oneerlijk dat er toen geen Belgen tellen waren dús heb ik die aangemaakt.

    OT: 5.


    dat wist ik al dat heeft gaby mij al verteld let jij niet op ofzo



    boem


    Mijn username is een kopje, geen plaat

    1


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    bum.


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    1


    walking get's too boring, when you learn how to fly..

    xSmiley schreef:
    (...)

    dat wist ik al dat heeft gaby mij al verteld let jij niet op ofzo



    boem

    Nee, ik ga niet doelloos 15 pagina's doorspitten met getallen en geboem.

    OT: 2


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    BOEM!


    Niemand is dom, mensen zijn gewoon goed in andere dingen

    1.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    1


    I've never told a lie, and that makes me a liar.

    Kabam


    Life has many different chapters, one bad chapter doesn't mean the end of the book.

    1


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Boem


    Niemand is dom, mensen zijn gewoon goed in andere dingen

    Boem. ;D


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.