• Hallo iedereen.(flower)
    Het idee van mij, soraya en maaike is:
    Om alle fans die op quizlet zitten samen iets te gaan doen met het concert in Ahoy van Justin Bieber, zodat we bijvoorbeeld elkaar kunnen herkennen.
    Ook is het leuk om te weten waar iedereen ongeveer zit.
    Dus, hebben jullie ideeën om elkaar bijvoorbeeld te herkennen.

    Als je wilt kun je jou zitvak achterlaten in een reactie. We zetten iedereen hier dan op een rijtje zodat je kan zien wie er allemaal dicht bij je in de buurt zit. Dit wordt elke keer steeds weer bijgewerkt.
    Klik hier voor de tabel om te zien in welk vak iedereen zit

    Dit is de plattegrond van de zaal.
    Alleen er zijn geen staanplaatsen, zoals hier is aangegeven.


    HIER KOMEN ALLE IDEEËN

    Idee van Meeroos:
    Hartjesbalonnen opblazen en in de lucht gooien bij het nummer Love Me,
    Alleen dit hebben ze bij Lady Gaga al gedaan met het nummer Love Game.
    So what do you guys think about it?

    Idee van MissRoxy:
    Iedereen een a4 met zijn naam erop, en omhoog houden tijdens Love Me

    Idee van Lollytwist:
    Een groot spandoek maken met alle namen van quizletters erop

    [ bericht aangepast op 5 dec 2010 - 20:15 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 11 dec 2010 - 18:39 ]


    <3

    Uhm, het moet echt iets opvallends zijn.
    Dus shirts of andere kleding stukken gaan niet werken,
    Ook geen spandoeken gaan niet werken.
    Kijk met die ballonen dat valt tenminste op, maar zo'n ideeën van die grote moeten we dus hebben.


    <3

    Maar weetje. We kunnen ook kijken of we van te voren in de rij kunnen meeten. Of in ieder geval een aantal. En mensen die een vak naast mij zitten kan ik ook nog wel spotten (nerd)


    I chill back and I spread peace n love

    ByanRutler schreef:
    Maar weetje. We kunnen ook kijken of we van te voren in de rij kunnen meeten. Of in ieder geval een aantal. En mensen die een vak naast mij zitten kan ik ook nog wel spotten (nerd)


    Daarom is dat schema ook handig waar iedereen zit. :)
    Maar ik ben er waarschijnlijk toch al vroeg, ik en Meeroos willen gaan rondkijken buiten enzow:P hopen dat we hem zien, wat we waarschijnlijk niet doen dus:$


    <3

    Toronto schreef:
    (...)

    Daarom is dat schema ook handig waar iedereen zit. :)
    Maar ik ben er waarschijnlijk toch al vroeg, ik en Meeroos willen gaan rondkijken buiten enzow:P hopen dat we hem zien, wat we waarschijnlijk niet doen dus:$


    Ik kom ook vroeger! Maar ik kom vroeger omdat het gezellig is, en ik ga niet zitten in het vak maar staan, vooraan. En hoe vroeger je binnen bent, hoe meer kans dat dat lukt, aangezien ik vast niet de enige ben met dit idee, hihi!
    Hoeveel vroeger wil je gaan? Of weet je dat nog niet? Ik kan je alleen verzekeren dat je 'm niet ziet. 99,8% zeker hihi:Y)


    I chill back and I spread peace n love

    ByanRutler schreef:
    (...)

    Ik kom ook vroeger! Maar ik kom vroeger omdat het gezellig is, en ik ga niet zitten in het vak maar staan, vooraan. En hoe vroeger je binnen bent, hoe meer kans dat dat lukt, aangezien ik vast niet de enige ben met dit idee, hihi!
    Hoeveel vroeger wil je gaan? Of weet je dat nog niet? Ik kan je alleen verzekeren dat je 'm niet ziet. 99,8% zeker hihi:Y)


    hoebedoel je precies vooraan staan?:D


    <3

    Toronto schreef:
    (...)

    hoebedoel je precies vooraan staan?:D


    Als je je vak hebt, kun je ook gewoon iets naar beneden lopen in je vak, zodat je gewoon aan het hek staat. Zoiets:

    http://img441.imageshack.us/img441/5584/lalalahaha.jpg

    Dit is 1 vak. Bijvoorbeeld AJ. Stel je voor jouw zitplaats is de roze stip (al die stipjes moeten stoelen voorstellen :') fucking mooi getekend)
    die streep waar het pijltje naar toestaat is een hek. En dan ga ik bij het rode kruisje staan. Dus zegmaar, VOORAAN in je vak.
    SNAPPIE
    (nerd)


    I chill back and I spread peace n love

    ByanRutler schreef:
    (...)

    Als je je vak hebt, kun je ook gewoon iets naar beneden lopen in je vak, zodat je gewoon aan het hek staat. Zoiets:

    http://img441.imageshack.us/img441/5584/lalalahaha.jpg

    Dit is 1 vak. Bijvoorbeeld AJ. Stel je voor jouw zitplaats is de roze stip (al die stipjes moeten stoelen voorstellen :') fucking mooi getekend)
    die streep waar het pijltje naar toestaat is een hek. En dan ga ik bij het rode kruisje staan. Dus zegmaar, VOORAAN in je vak.
    SNAPPIE
    (nerd)


    aaaah okee:D maar kunnen andere dan nog wel goed zien?
    Want dat is opzich best wel zielig weet je:d


    <3

    Toronto schreef:
    (...)

    aaaah okee:D maar kunnen andere dan nog wel goed zien?
    Want dat is opzich best wel zielig weet je:d

    Ja dat kan (:
    Want de stoelen lopen omhoog he


    I chill back and I spread peace n love

    DOE EEN FLASHMOB! (nerd)

    [ bericht aangepast op 7 dec 2010 - 17:00 ]


    Great minds think alike.

    Ik ga er ook vroeg zijn en mss wel op dat platform tussen de rangen staan. (nerd)


    Hope goes lost but never dies.

    Nice nice (nerd)


    I chill back and I spread peace n love

    Btw mensen:
    Is het bij elke show van Justin dat sommige mensen bij de soundcheck mogen zijn....?


    I chill back and I spread peace n love

    jo jullie zitten allemaal vet goed o.o
    ik zit 3e rang en rij 21 ofzo


    lost in confusion, like an illusion

    Wat een goed idee ik had dit nog helemaal niet gezien =D
    arena rij 24

    ik heb zitplaatsen rang 1. alleen weet nog niet welke stoelen:$

    HET IDEE VAN MEEROOS VIND IK ECHT HEEL LEUK,
    BOEIEND DAT LADY GAGA DAT OOK AL HEEFT GEDAAANNNNN