• Vandaag had ik een gesprek met de leidinggevende van de persoonlijke begeleider van mijn vader. Achter zijn rug om. Mijn vader heeft een hersenbloeding in combinatie met een alcoholvergiftiging gehad, iets meer dan een jaar geleden. Daardoor zit hij bij de instantie Promens Care. Ze horen hem te begeleiden, maar doen ook heel veel voor mij: de PBer (Persoonlijk Begeleider) van mijn vader heeft bijvoorbeeld geregeld dat ik naar de orthodontist kan en dus een beugel krijg.
    De mensen die hier over de vloer komen van Promens Care, maakten zich heel erg veel zorgen over mij. Ik ben 15 jaar oud, maar ik kan me niet als iemand van 15 gedragen. Een hele poos heb ik de bankzaken gedaan en zo. Ook heb ik een eetprobleem, geen eetstoornis. (dat is vandaag officieel vastgesteld) en ik verwond mezelf. Kortom, mijn leven is niet makkelijk. Een moeder heb ik niet, die is drugsverslaafd en we hebben geen contact.
    Ik wil zelf al een tijdje weg thuis. Ik heb geen ruzie met mijn vader, maar ik kan hier mezelf gewoon niet zijn en ik kan hier ook niet gelukkig zijn of worden. Dit heb ik de PBer van mijn vader vertelt. Vandaag had ik dus een gesprek met haar leidinggevende. Ik moest mijn hele levensverhaal vertellen en we hebben opgeschreven wat voor problemen ik heb. Ze gaat dit weekend de formulieren invullen voor Bureau Jeugdzorg. We gaan proberen of ik nog in een pleeggezin kan komen, anders begeleid zelfstandig wonen. Hopelijk... Ergens ben ik doodsbang, kapot, moe en ergens ben ik dolblij.
    Na dit gesprek ben ik bij mijn opa en oma geweest. We hebben even over mijn beste vriend gepraat. Hij heeft ook problemen thuis en zit ook bij Jeugdzorg. Mijn opa en oma zaten het helemaal af te kraken en rotopmerkingen te maken. Voeg er nog even aan toe dat mijn vader toestemming moet geven voor ik weg mag.. Dat maakt het voor mij heel erg moeilijk.
    Ik kan nu nog ermee ophouden, maar ik weet niet of ik dat wil. Ik ben hartstikke bang dat mensen vinden dat ik me aanstel of zo. En ik ben ook bang dat ik nergens terecht kan, dat Jeugdzorg mijn problemen niet erg genoeg vindt of dat het heel erg lang gaat duren.
    Wat zouden jullie doen in zo'n situatie..?


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Wow, wat een gebeurtenissen.
    Het lijkt mij inderdaad heel goed voor je om ergens anders te wonen. Dan kan je misschien een 'normale' tiener zijn, in plaats van een meisje die allerlei problemen te verduren krijgt.
    Ik zou niet weten wat ik in jou situatie zou doen, maar ik wens je heel erg veel sterkte! (:


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Ik denk dat het inderdaad het juiste is om in een pleeggezin geplaatst te worden. Je bent nog een kind, zo moet je ook kunnen leven. Het is misschien lullig hoe anderen mensen doen en over je denken, maar daar gaat het niet om. Het gaat erom hoe jij het gelukkigst kan worden.
    Het wordt gewoon afwachten, maar het komt vast allemaal wel goed (:
    Sterkte en succes!


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    OH! zo erg. Ik snap dat dit een heel moeilijke keuze is,ik zou het ook niet weten.
    Probeer te bekijken wat je zelf het állerbelangrijkst voor je is. En dan kijk je waar je dat het meeste vind. Wees voor één keer egoïstisch, het mag,het is wrs de belangrijkste keuze in je leven (:
    Sterkte (flower)


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    [ bericht aangepast op 4 dec 2010 - 19:19 ]


    --

    Iphone schreef:
    Het leven is hard?


    Dat heb ik al langer door, maar dat helpt even niet om mijn keuze makkelijker te maken. (:
    ik val je niet aan.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Rosyln schreef:
    Wow, wat een gebeurtenissen.
    Het lijkt mij inderdaad heel goed voor je om ergens anders te wonen. Dan kan je misschien een 'normale' tiener zijn, in plaats van een meisje die allerlei problemen te verduren krijgt.
    Ik zou niet weten wat ik in jou situatie zou doen, maar ik wens je heel erg veel sterkte! (:


    They fell in love, didn't they?

    Iphone schreef:
    Het leven is hard?

    Maar dit lijkt me een beetje té hard, vind je niet?


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Rosyln schreef:
    Wow, wat een gebeurtenissen.
    Het lijkt mij inderdaad heel goed voor je om ergens anders te wonen. Dan kan je misschien een 'normale' tiener zijn, in plaats van een meisje die allerlei problemen te verduren krijgt.
    Ik zou niet weten wat ik in jou situatie zou doen, maar ik wens je heel erg veel sterkte! (:

    Ik kan het niet beter verwoorden.
    Ik hoop dat het allemaal goed komt, zodat je toch nog een 'normaal' leven krijgt.


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Wouw heel veel sterkte er mee...
    (flower)


    Leef de dag, zoals je nooit hebt geleefd.

    Decoration schreef:
    Wouw heel veel sterkte er mee...
    (flower)


    Shoganai i ne~

    Ik vind het in ieder geval al knap van je dat je het durft te overwegen (:
    Ik hoop, dat wat je ook zal doen, jou gelukkig(er) zal maken.


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    woow, heftig. Als je maar zorgt dat je alles ook echt zelf wilt. Laat je niet dwingen door andere.


    Smile and live.

    Ik zou gewoon goede hoop hebben als ik jou was, en me niet zo druk maken. Gewoon wachten, en wachten, en wachten. En vooral ook heel veel praten met mensen. Sterkte.


    Reality is a lovely place, but I wouldn't wanna live there.

    Reticent schreef:
    Ik denk dat het inderdaad het juiste is om in een pleeggezin geplaatst te worden. Je bent nog een kind, zo moet je ook kunnen leven. Het is misschien lullig hoe anderen mensen doen en over je denken, maar daar gaat het niet om. Het gaat erom hoe jij het gelukkigst kan worden.
    Het wordt gewoon afwachten, maar het komt vast allemaal wel goed (:
    Sterkte en succes!

    precies wat anouk zegt :3

    veel succes geesje! (:

    wouw,
    dat zijn grotere en ergere problemen dn dat k heb met jeugdzorg enz.....
    heel veel sterkte <3<3
    (k heb egt gn id hoe ik goed moet reageren,..:S


    Only those who listen can hear