• The greatest trick the devil ever pulled, was convincing the world he didn't exist.
    Ik keek net met mijn papa The Usual Suspects.
    Trailer
    Een film uit 1995, staat in de top 100 van beste films aller tijden etc. Je kent het wel. Nou, ik vond het dus echt een geweldige film,niet te moeilijk te volgen maar je moet er wel bij nadenken en het goed volgen. Het camera werk vond ik trouwens ook fantastisch, maar oke, genoeg.
    Ik had echt zo iets bij het einde van 'Wow, mindfuck ! had ik niet zien aankomen.'

    Nu vraag ik me dus af, bij welke film hadden jullie dus echt zo een gevoel van 'mindfuck' of 'ik-moet-deze-nog-300-keer-bekijken'


    We're hiding behind skin that's too tough

    OHMYGEORG schreef:
    Inception.


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    The Shawshank Redemption.


    If we had not a soul, music would have created it.

    the runaways! ma das gwn omdat het n geile film is xD
    en, stick it en ice princess, omdat die echt heel mooi zijn en mij altijd moed geven :)


    ooh, en ballet shoes, met emma watson, die is echt prachtig, wil ik nog eens zien! en from hell ook xD


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    The new daughter. :Y)


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    V for Vendetta. :'3


    ''i appreciate the masterpiece that is you because your existence alone is art''

    Gladiator _O_


    Hope goes lost but never dies.

    Shutter Island. Dude, dat einde had ik echt niet verwacht. ._.
    Wel fckn awesome! 8D


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    Orphan!

    Vengeance schreef:
    Shutter Island. Dude, dat einde had ik echt niet verwacht. ._.
    Wel fckn awesome! 8D

    waar gaat Shutter Island eigelijk over hij lijkt me wel leuk:Y)


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Calliope schreef:
    V for Vendetta. :'3

    die is leuk_O_


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    RoseDestiny schreef:
    (...)
    waar gaat Shutter Island eigelijk over hij lijkt me wel leuk:Y)


    Leonardo di Caprio gaat als FBI agent naar een eiland met de zwaarst bewaakte gevangenis ter wereld, op zoek naar een ontsnapte gevangene en ontdekt dan dat er heel wat mis is op dat eiland ... Maar op het einde ... pas op spoiler gevaar;






    Komt hij erachter dat het iets met een test en herinneringen te maken heeft en er heel wat anders is aan de hand is dan hij denkt.

    [ bericht aangepast op 9 dec 2010 - 17:12 ]


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    EstrellaVida schreef:
    Orphan!

    Die film wou ik nog zien, maar ik ken het einde al, dus dan is hij niet meer leuk. (nerd)


    Great minds think alike.

    Rebellaaa schreef:
    Inception.

    Alexander, loooool.


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    Ik weet niet welke, maar bij één HP film lag ik half te slapen van saaiheid en dacht ik: 'Waar de fucking neuk#%^#^@ gaat deze film over?!'. echt, serieus whoot.
    En voor vele was zo'n film met Sandra Bullock ofzo en Julian McMahon een mindfuck film, maar ik kon hem wel volgen.


    I live for the applause, you will die for it.