• The greatest trick the devil ever pulled, was convincing the world he didn't exist.
    Ik keek net met mijn papa The Usual Suspects.
    Trailer
    Een film uit 1995, staat in de top 100 van beste films aller tijden etc. Je kent het wel. Nou, ik vond het dus echt een geweldige film,niet te moeilijk te volgen maar je moet er wel bij nadenken en het goed volgen. Het camera werk vond ik trouwens ook fantastisch, maar oke, genoeg.
    Ik had echt zo iets bij het einde van 'Wow, mindfuck ! had ik niet zien aankomen.'

    Nu vraag ik me dus af, bij welke film hadden jullie dus echt zo een gevoel van 'mindfuck' of 'ik-moet-deze-nog-300-keer-bekijken'


    We're hiding behind skin that's too tough

    Vengeance schreef:
    (...)

    Leonardo di Caprio gaat als FBI agent naar een eiland met de zwaarst bewaakte gevangenis ter wereld, op zoek naar een ontsnapte gevangene en ontdekt dan dat er heel wat mis is op dat eiland


    Leonardo DiCaprio speelt echt altijd opnieuw in mindfuck films (cat)


    We're hiding behind skin that's too tough

    Inception!
    wel mn favoriete film, maar ik moest soms even pauzeren en alles op een rijtje zetten, haha.


    I chill back and I spread peace n love

    Angels And Demons.. We zaten heel de tijd in de bios van 'Hij was het!!' 'Nee hij was het!!' En de éne persoon waarvan we niet dachten dat hij de bad guy was, was zo evil als de pest. :'D


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Bullshit schreef:
    Angels And Demons.. We zaten heel de tijd in de bios van 'Hij was het!!' 'Nee hij was het!!' En de éne persoon waarvan we niet dachten dat hij de bad guy was, was zo evil als de pest. :'D


    O ja, inderdaad! Angels & Demons! De Davinci Code zelf is ook wel één waar je echt op moet blijven letten hoor. Oh god, wat hou ik van Dan Brown, die man is zó geniaal!


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    Remember me,ik had iets van "damn,911?"


    all I want is the taste that your lips allow

    Ik heb net The Prestige gezien en daaaamnit, die is zo mindfucking.
    Echt de moeite waard om te kijken.
    En ik denk dat ik m'nog wel heel vaak gaan zien.


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    VILLA07 schreef:
    Ik heb net The Prestige gezien en daaaamnit, die is zo mindfucking.
    Echt de moeite waard om te kijken.
    En ik denk dat ik m'nog wel heel vaak gaan zien.

    Die heb ik nog niet gezien, zal hem morgen eens gaan kijken :Y)


    We're hiding behind skin that's too tough

    Inception, en the sixth sense. (: Ik ben inderdaad zo dom dat ik het niet doorhad bij die laatste, ja.


    You move me ......... Kurt