• Nadat iedereen vorig jaar op Finn na zijn examen heeft gehaald op William McKinley High School, zijn er dringend nieuwe leden nodig in de Glee club. Samen met Will Schuester gaat Finn opzoek naar nieuwe leden.

    May Parker, hoofdcheerleader en dit jaar Junior heeft ook nog een ander talent, een talent wat haar ouders liever geheim willen houden. May wil het liefst in Glee club om haar zangtalenten te laten zien aan iedereen, maar wanneer haar ouders het verbieden heeft May geen andere keus dan het achter zich te laten en zichzelf weer te concentreren op het cheerleader zijn. Maar wat als Finn, een jongen waar ze al jarenlang een crush opheeft haar probeert over te halen?



    Ik heb voor dit verhaal ontzettend veel rollen nodig, ongeveer een stuk of 14. Het zou fijn zijn als jullie mij hiermee konden helpen!

    Ik heb nodig:
    - VOL meisjes voor in Glee club
    Courtesan, Language, Undesirable, 3D, Harley
    - VOL jongens voor in Glee club
    Language, Cannibal, Courtesan, Language 2x, Harley
    - VOL cheerleaders
    Amused, Cannibal
    - VOL footballplayers
    Amused, 3D


    Het hoeven ook echt geen perfecte mensen te zijn, dat helemaal niet. Het liefst zie ik allemaal verschillende types, zoals gothic, emo, punk, homo, bi, een wat dikker persoon, noem het maar op! Niets is te gek!

    Om in te vullen:

    Voor Glee Club
    Voornaam:
    Achternaam:
    Leeftijd:
    Geslacht:
    Iets over je familie:
    Uiterlijk: foto + beschrijving
    Stem: een nummer op youtube bijv.
    Persoonlijkheid:
    Hobby’s:
    Extra:
    Titel voor verhaal:


    Voor Cheerleader
    Voornaam:
    Achternaam:
    Leeftijd:
    Iets over je familie:
    Uiterlijk: foto + beschrijving
    Hoelang ben je al cheerleader:
    Persoonlijkheid:
    Hobby’s:
    Extra:
    Titel voor verhaal:

    Voor Footballplayer
    Voornaam:
    Achternaam:
    Leeftijd:
    Iets over je familie:
    Uiterlijk: foto + beschrijving
    Hoelang zit je al in het team:
    Persoonlijkheid:
    Hobby’s:
    Extra:
    Titel voor verhaal:


    EDIT: De leeftijd moet tussen de 15 & 18 zitten, omdat je in Amerika op je 18e in Senioryear zit en dat is dus het examenjaar!

    Sophomore 15-16
    Junior 16-17
    Senior 17-18


    Bedankt alvast!

    [ bericht aangepast op 7 dec 2010 - 16:38 ]


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    xoxooamy schreef:
    (...)

    Toen ik dat liedje aanklikte en zijn stem hoorde dacht ik meteen aan Kurt!
    Ik kan echt superveel met deze, hahaha. :)


    Ik dacht precies hetzelfde!
    Ik was zo naar een aantal covers van Sam Tsui aan het luisteren, en opeens kwam ik bij deze terecht. En toen ik 5 seconden van het filmpje hoorde, moest ik gelijk aan Kurt denken. Alleen vond ik het te cliché om hem gay te maken, net zoals Kurt :"D


    We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.

    Language schreef:
    (...)

    Ik dacht precies hetzelfde!
    Ik was zo naar een aantal covers van Sam Tsui aan het luisteren, en opeens kwam ik bij deze terecht. En toen ik 5 seconden van het filmpje hoorde, moest ik gelijk aan Kurt denken. Alleen vond ik het te cliché om hem gay te maken, net zoals Kurt :"D


    Ja, dat is wel weer waar, maar ik heb echt hele leuke ideeën!


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    NOG 1 CHEERLEADER NODIG!


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    ik wil hem nog wel voor je invullen?


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Voornaam:Cassidy Scarlett
    Achternaam:Addley
    Leeftijd:17
    Iets over je familie:Cassidy komt uit een rijk gezin en is enigst kind. Iets waardoor ze enorm verwent is. omdat ze haar ouders nooit ziet, omdat die het te druk hebben met hun werk, krijgt ze alles wat ze wilt, om haar zo tog een soort van liefdesvervanging te geven.
    Uiterlijk:Cassidyis een klein dun meisje, die iets te vaak onder de zonnenbank licht. Ze heeft zwart lang stijl haar en diepe bruinen ogen.
    Hoelang ben je al cheerleader:Ze is nu ongeveer 2 jaar een Cheerleader, en is dat vanplan te blijven, todat ze van school af gaat.
    Persoonlijkheid:Cassidy is een en al verwent. Het enige waar ze over kan praten, is over zichzelf, jongens en hoe rijk ze wel niet is. Ondanks de hoeveelheid vrienden ze heeft, is ze enorm eenzaam. zodra de schooldag voorbij is, ebt haar zelfvertrouwen weg, en kan ze alleenmaar denken aan haar ouders. School is dus een echt uitgangs punt voor haar. Ze heeft dan twee verschillend de kanten, ze zijn allebei niet echt. Cassidy is namlijk gewoon een enrome trut. die ze op school altijd uithangt. Thuis is dat alleen niet nodig, en denkt ze aan andere dingen.
    Hobby’s:Cassidy is natuurlijk een echte Cheerleader, en daar voelt ze zich hellemaal in thuis. daarbij keurt ze altijd samen met haar vriendinen jongens af. iets wat ook gewoon een hobby is. Niet echt veel zeggends dus., maar Cassidy is eignelijk ook niet echt een veelzechend meisje.
    Extra:Ze heeft al enorm lang een crush op Kilian [mijn andere personage die ik heb ingevult.] maar omdat hij geen Footballplayer
    is kan, ze natuurlijk niet met hem omgaan.
    Titel voor verhaal:/


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Cannibal schreef:
    ik wil hem nog wel voor je invullen?


    Dankjewel !


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Wanneer ga je beginnen? (:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    3D schreef:
    Wanneer ga je beginnen? (:


    Ik ga het nu uitwerken en alles en ik denk dat er rond het weekend een stuk word gepost!


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Ik kreeg ineens een titel in mijn hoofd voor je. ´Get loud´


    XoXo, You Know You Love Me, HMW..!!

    Hanoena schreef:
    Ik kreeg ineens een titel in mijn hoofd voor je. ´Get loud´


    Dankje!


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Klik Hier voor het verhaal! (:


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.