• Me ouders hadden een tijdje geleden ouderavond op me school.. Ze wouden dus ook me engelse docent spreken. Nou hadden ze dus afgesproken dat die docent ELKE keer een mail stuurd als we huiswerk hebben! Ik heb dus vrijdag een toets.. Nou loopt me moeder al 2 weken lang elke min te zeuren ga leren! Dan doe ik dat en zeuren ze een uur later weer ga leren.. En dan gaan ze me nog overhoren ook! Echt serieus! Ik word d'r echt gek van. Weet iemand wat ik kan doen?!


    My heart is yours and so am I

    De hulp van je moeder accepteren? Het is misschien een beetje overdreven, maar ze wilt niets liever dan jou een goede toekomst bieden. :-)


    A decision I will regret, until my dying breath.

    als je het in een keer goed leert laat je je ouders je overhoren en klar dat gezeik. Het is wel rot voor je maar als je het in een keer goed leert ben je ervan af ;)


    Niets is moeilijker terug te vinden dan verloren vetrouwen..

    Stripe schreef:
    De hulp van je moeder accepteren? Het is misschien een beetje overdreven, maar ze wilt niets liever dan jou een goede toekomst bieden. :-)

    En als je dan 'even' een tien haalt, is ze vast ook meteen een stuk relaxter. ^^


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Tja, ouders he? Maar het gaat hier wel om je toekomst. Sorry ik ben het met je ouders eens. Het is niet leuk om streng gecontroleerd te worden en dat steeds te moeten horen. Maar het is niet anders.


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Haar je gewoon laten helpen, en bewijzen dat het goed gaat,, dus gewoon een goed leren en daardoor een goed cijfer halen,,
    Dan zal ze vast uiteindelijk je wel weer met rust laten;)


    Never forget the things that make you smile

    ABrokenHeart schreef:
    als je het in een keer goed leert laat je je ouders je overhoren en klar dat gezeik. Het is wel rot voor je maar als je het in een keer goed leert ben je ervan af ;)
    Als ik leer en ze overhoren me zeggen ze een half uur / 1 uur later weer ga leren! Ik ga niet om het uur leren..


    My heart is yours and so am I

    tja da swel rot ja, maar als je het goed weet dan hoef je toch niet weer te leren? Als ze zeggen ga weer leren zeg je gwn ik ken het al mam je hebt me net overhoord (A)


    Niets is moeilijker terug te vinden dan verloren vetrouwen..

    HAHAHAAHAHAHAHA:P
    Ik heb soms ook rot ouders , maar mijn ouders zijn gescheiden dus ik heb nog twee zeikende stief ouders ook ^^.
    Tip: Gewoon je huiswerk niet maken :P


    'The best way to not get your heart broken is to pretend you don't have one.' - Effy Stonem.

    bedreig je leeraar :')
    erhmm geen idee...probeer onder de ogen van je moeder te studeren...
    dan ziet ze dat je leert


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.