• De stelling van vandaag luidt:
    Het is belachelijk dat mensen zoveel ophef maken over het dragen van bont en niet over het dragen van leer.

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    dat is wel waar vind ik ^^
    maar toch, voor een bont kraag hem je best veel van die kleine knuffie fluffie diertjes nodig en met leer gewoon een grote koe ofzo en dan heb je al een hele hoop ^^

    Met leer zijn de beesten al dood, met bont worden de dieren levend gevild. Ik denk dat daar toch een groot verschil inzit. Dus het is niet geheel onterecht dat daar meer ophef over wordt gemaakt.


    A decision I will regret, until my dying breath.

    Ik vind leer minder erg dan bont, maar ik vind het beiden niet nodig en dus ben ik het met deze stelling eens. We hebben het niet nodig, er moeten dieren voor sterven en het is ook nog eens lelijk (krul)


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Met leer loop je niet echt te pronken -bijvoorbeeld met laarzen ofzo- en met bont wel, en eerlijk gezegt vind ik dat ook al snel ordinair :x My opinion. (A)


    Alis volat propriis.

    Whispers schreef:
    Met leer loop je niet echt te pronken -bijvoorbeeld met laarzen ofzo- en met bont wel, en eerlijk gezegt vind ik dat ook al snel ordinair :x My opinion. (A)


    Je zei dat je mijn bonten bruidsjurk mooi vond.. :|(huil)(huil)


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    OHMYGEORG schreef:
    (...)

    Je zei dat je mijn bonten bruidsjurk mooi vond.. :|(huil)(huil)

    Alleen omdat jij hem aanhebt ;o -wbw-

    Sorry voor de offtopicheid, back ontopicccc. :x

    Btw, leer, kíes je niet echt voor vind ik o:


    Alis volat propriis.

    Whispers schreef:
    (...)
    Alleen omdat jij hem aanhebt ;o -wbw-

    Sorry voor de offtopicheid, back ontopicccc. :x

    Btw, leer, kíes je niet echt voor vind ik o:


    Tijdens onze huwelijksnacht zei je nog dat je het leren ondergoedsetje zelf had uitgekozen. (puh)
    Ja, ik doe al braaf .__.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Ligt eraan wat voor leer ook, als het bijvoorbeeld koeienleer is komt het vaak toch al van slachtkoeien, why waste a good skin? Maar krokodillen of slangenleer vind ik net zo erg als nerts, fret of zeehondenbont.

    ik ben het met shadowslayer eens

    CursedBanana schreef:
    dat is wel waar vind ik ^^
    maar toch, voor een bont kraag hem je best veel van die kleine knuffie fluffie diertjes nodig en met leer gewoon een grote koe ofzo en dan heb je al een hele hoop ^^


    you were born original don't die as a copy

    Eens,mensen maken sowieso te veel ophef zonder eerst goed na te denken.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Ik geef om dieren, maar ik doe er verder niks aan. Ik bedoel, het gaat toch niet veranderen denk ik. Dieren worden al zo gebruikt sinds jaar 0.


    I chill back and I spread peace n love

    Bont is heel normaal om te dragen vind ik. Net als leer. Het houd een mens warm al sinds dat mensen zich kunnen herinneren. Toen werd er ook geen ophef over gemaakt. In extreme kou heb je niets aan katoen of iets dergelijks hoor.


    Your make-up is terrible

    OHMYGEORG schreef:
    Ik vind leer minder erg dan bont, maar ik vind het beiden niet nodig en dus ben ik het met deze stelling eens. We hebben het niet nodig, er moeten dieren voor sterven en het is ook nog eens lelijk (krul)


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    NikkiPedia schreef:
    Bont is heel normaal om te dragen vind ik. Net als leer. Het houd een mens warm al sinds dat mensen zich kunnen herinneren. Toen werd er ook geen ophef over gemaakt. In extreme kou heb je niets aan katoen of iets dergelijks hoor.
    Tegenwoordig kun je gewoon wol en een hoop andere materialen aan bij extreme kou. Daar heb je geen bont meer voor nodig.


    If I were a boy, I swear I'd be a better man.