• ..dat mijn vader overleed. Onderhand weet iedereen wel dat ik mijn vader verloren ben, omdat ik zowat ieder jaar een topic aanmaak. Ghehe :3. Normaal gesproken is het ramdepressief, omdat ik me dan heel erg slecht voel en hem heel erg mis en dan is iedereen super lief voor me en dan beurt iedereen me op en dat vind ik zo ontzettend lief van jullie! En er zijn er ook al genoeg die me nu weer allemaal berichtjes hebben gestuurd om me te ondersteunen. Jullie zijn echt schatjes! (flower)

    Deze keer is het een ander topic. Heel lang heb ik me slecht gevoeld en ben ik zelfs écht ziek geweest en functioneerde ik gewoon niet meer, maar nadat ik besloot dat ik diegene ben die mijn eigen geluk maakt, ben ik gewoon uit alles gestapt. Ik heb mijn spullen gepakt, ben ergens anders gaan wonen ben helemaal opnieuw begonnen. En omdat ik merk dat er genoeg mensen zijn waar het niet zo lekker mee loopt op Quizlet –ja ik weet dat, dat ook door de pubertijd komt- dus ik kan het niet vaak genoeg zeggen. Er is niemand die zorgt voor jou geluk, dat moet je echt zelf doen. En dan kom je vanzelf de juiste personen tegen die er voor zorgen dat je gelukkig blijft en dat je leven interesant blijft :Y).

    Dus voor al die mensen die telkens anderen helpen en opbeuren. Vergeet jezelf alsjeblieft niet! Neem de gebeurtenissen in het leven niet te zwaar en zing en lach zoveel je kan, want het leven is zo veel fijner als je gelukkig bent.

    xx


    Wie du mir, so ich dir.

    -Stamppot. Dankje (krul)

    -Ives. Zenk joe <3 :Y)

    - Reyon & lovexdestiny. Dankjullie wel :3

    -Nynke. Ghehe ik hou van je (nerd)!

    - Sid. Mooi zo, want dat was stiekem ook de bedoeling.

    - Sam. Ocherm, -knuf-. Moet je niet dan, want jij.. jij bent super tof en uniek en een geweldig intilegent persoon! & Dankje :3

    - Rosyln. Dankje :3

    - Geesz. Aahw ):, maar ik vind het wel ontzettend knap van je. Vergeet niet dat je ontzettend sterk en moedig moet zijn dat je zomaar zo’n besluit voor jezelf kan nemen. Dus wees alsjeblieft ontzettend trots op jezelf! Ik durf te wedden dat er hier genoeg zijn die ontzettend veel respect hebben om het feit dat jij voor jezelf en je eigen gezonheid kiest, waaronder ik!

    - Justmelotte. Dankje :3

    [ bericht aangepast op 7 dec 2010 - 14:18 ]


    Wie du mir, so ich dir.

    Springfield schreef:
    (...)
    Maar ik geloof niet in mezelf en dat is het probleem... :/
    Zoiets gaat niet van de ene op de andere dag, i know. Maar je kunt er wel aan werken. En, helpt het als ik zeg dat ik wél in jou geloof? Ik weet zeker dat als je iets wilt, dat je dat na wat werk gewoon voor elkaar krijgt hoor!


    Wie du mir, so ich dir.

    Soms is het ook wel fijn om de meest jankerige muziek op te zetten die je kent en flink mee te zingen en huilen!

    egt heel veel sterkte en blijf gewoon geloven in jezelf en in het leven. en ik geef je voor de volle 200% gelijk!


    I'm not crazy. My reality is just different than yours.

    Sterkte! <3
    Jij ook heel erg bedankt!


    Heaven is where love is. Love is where your heart lies. <3

    Veel sterkte!
    Ik vind het echt heel bijzonder van je dat je andere mensen zo oppept , terwijl je het zelf moeilijk soms moeilijk hebt (: !!


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Pulcher schreef:
    Soms is het ook wel fijn om de meest jankerige muziek op te zetten die je kent en flink mee te zingen en huilen!
    Huilen is ook zeker niet slecht, heel goed zelfs. Zolang je er maar niet in wegzakt :Y).


    Wie du mir, so ich dir.

    Sterkte! ik weet niet hoe het voelt als je, je vader verliest
    maar ik weet wel hoe het voelt als je vader een hartoperatie begaan heeft en ze nog niet weten of hij wakker kan worden..


    Writing and dreaming is the most beautiful thing in the world ~

    Je hebt helemaal gelijk,
    Heel veel sterkte!!


    What can I do?