• liefde suckt (lol)
    en néén, dit is geen 'boohoooh ik vind geen vriendje' of 'booohooh het is uit' topic, maar gewoon het bewijs dat liefde eigenlijk de schuld van alles is!!!

    dus, Grizzly's baanbrekende liefdestheorie:

    liefde ligt aan alle huidige problemen in de wereld. ben je verdrietig? worden er mensen vermoord? ik zeg het je, FUCKING LIEFDE is de oorzaak! jij denkt misschien van 'nee, ik ben triest omdat mijn vriendin triest is, of omdat ik geen aandacht van mijn ouders krijg, en die mensen gaan dood door oorlog!'
    wel, als het komt omdat je vriendin triest is, komt het omdat je houdt van je vriendin, en je vindt het niet leuk als ze triest is, dus dat is een 'liefdeloos' moment. als het komt omdat je geen aandacht van je ouders krijgt, is het oftewel omdat je van aandacht houdt en maar niet genoeg kunt krijgen, of omdat je oudjes je niet zo zeeeer veel liefhebben als jij wil. zie je, wéér door LIEFDE. en oorlog wordt ook veroorzaakt door liefde! door liefde voor olie, of macht. als er dan een ander is die ook liefde voor macht heeft, nouja, dan krijg je ruzie voor die liefde.


    oh nu voel ik mezelf zo slim xD


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    Stamppot schreef:
    (...)
    Dat zeg ik niet x'D
    Das voor iedereen verschillend, want ik weet zeker dat de helft van deze meisjes niet weet wat liefde is.
    Snapje.
    (krul)

    Ik weet het wel. En het is geweldig..

    .. als het beantwoord wordt. (krul)


    ars moriendi

    Mercury schreef:
    (...)
    Ik weet het wel. En het is geweldig..

    .. als het beantwoord wordt. (krul)

    Dan is liefde toch niet de grote boosdoener zoals al die gekken het hier afschilderen x'D


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Stamppot schreef:
    (...)
    Dat zeg ik niet x'D
    Das voor iedereen verschillend, want ik weet zeker dat de helft van deze meisjes niet weet wat liefde is.
    Snapje.
    (krul)

    Ja


    -

    Stamppot schreef:
    (...)
    Dan is liefde toch niet de grote boosdoener zoals al die gekken het hier afschilderen x'D

    Neuhh oke.. en toch vind ik het vrij geniaal bedacht :')


    ars moriendi

    Mercury schreef:
    (...)
    Neuhh oke.. en toch vind ik het vrij geniaal bedacht :')

    Ik vind het BS (:


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Liefde is dubbelzijdig.


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Stamppot schreef:
    (...)
    Ik vind het BS (:

    iknowthat 8D !


    ars moriendi

    Maar ik vind liefde op het moment ook kut dus vandaag ben ik het met dat kind eens x'D


    -

    Genius schreef:
    Maar ik vind liefde op het moment ook kut dus vandaag ben ik het met dat kind eens x'D

    Same here _O_


    ars moriendi

    liefde is soms nogal vervelend inderdaad.
    Maar jij noemt nu alle verkeerde dingen op van liefde.
    terwijl er ook mooie kanten aan zitten.


    It's gonna get a lot worse before it gets better.

    dat klopt eigenlijk wel maarjah het heeft ook veel voordelen enzo het is zeer belangrijk


    melig en vampier tegelijk XD

    Maar wat is de wereld zonder liefde? (:


    None but ourselves can free our minds.

    Ja. Dat is waar,maar het is toch ook wel mooi? =)
    "Who needs a heart when a heart can't be broken?"


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Aan alle goede dingen zit een slechte kant


    What can I do?

    Hehe. Maar toch is liefde onmisbaar op deze aarde!


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.