• Hoi allemaal!

    Ik keek vroeger super graag naar MTV The Hills. Ik wil het weer terugkijken, maar ik stuit op allerlei problemen. Ik kan 'm nergens gratis kijken of kijken vanuit Nederland. Ik heb al super veel sites geprobeerd en ik kom op niets uit. Kunnen julie mij helpen? MTV The Hills heeft 6 seizoenen.

    Om mijn eisen duidelijk te houden:
    - Ondertiteling maakt me niet uit, zolang ik maar gewoon het Engels kan horen;
    - Ik wil absoluut niets downloaden;
    - Ik wil gratis kunnen kijken en 't liefst nergens registreren, tenzij registratie kosteloos is en ook blijft en ik geen last krijg van enge viri;
    - Het liefst een site waarop ik alle seizoenen kan kijken, maar als je zes sites met op elke site aan apart seizoen kan vinden, maak je mij ook erg gelukkig;
    - Een site waarop ik kan kijken vanuit Nederland/mijn locatie.

    Ik snap dat dit een best irritant lijstje is, voornameljik omdat het al rete moeilijk te vinden is. Nochtans hoop ik dat jullie mij kunnen helpen!
    Liefs,
    HuIIabaIoo


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Klik ^^.


    Because I love him, do I need another reason?

    Misschien www.watchseries-online.eu want daar heb je wel veel afleveringen bij elkaar, denk ik. Geen enge virussen alleen word je wel bedolven onder de reclame.


    Physics is awesome

    Vixey schreef:
    Klik ^^.


    You just did the impossible! :'D Jij held! Dank je wel! :')


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Eyes schreef:
    Misschien www.watchseries-online.eu want daar heb je wel veel afleveringen bij elkaar, denk ik. Geen enge virussen alleen word je wel bedolven onder de reclame.


    Ik ga die site ook zo bekijken. Duizend maal dank, jullie beide!


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Hmm als je er nog wat aan hebt; www.solarmovie.so
    Het is geen garantie. Soms moet je dingen downloaden, soms registreren, soms helemaal geen van beide, er zit wel allerlei reclame bij en het is even zoeken naar een goede link waarvoor je niet hoeft te betalen en niets hoeft te downloaden. Als die andere links het doen, zou ik deze niet eens meer proberen.


    Hamartia