• wat voor sieraden heb jij nu om.

    ik heb oorbellen in. een ketting met een kruisje eraan. links 2 armbnden en rechts een zweetbandje en daarover nog 3 armbanden, en een ring. en natuurlijk mijn navel piercing, maar die heb ik altijd in


    So Wrong, It's Right <3

    Uhh, mijn bril?? Als die telt dan ><


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Een té grote ring om mijn duim, oorbellen en een zilvere armband ^^'

    Paar fluor bandjes [/zwart en zwartrozegstreept]
    Grote paars geuite strik in mijn haar.
    Riem met studs? ö
    Humpf. Nou klink ik echt als een wemo ofz >.<


    Mew <3

    Twee zilveren ringen (één aan me linker middelvinger en één aan me rechter duim). Aan me rechter arm een zwart bandje me sùilies op, da heb ikvan me nicht gekregen, en een veter me peace tekens op. Aan me linker arm 6 witte en 6 zwarte bandjes. Oorringen heb ik ook nog in. Da heb ik vandaag aan ma da verandert. Een riem heb ik ook bijna iedere dag aan ma das nie echt een sierraad.:D


    For once I want to be the car crash.

    Oorbellen die bij hitkrant zaten,, friendskettinkje met eendje eraan gekregen van bf van me:'D, 4 armbandjes van Bruna (topmodel fzeu) Spikesarmband..en van die gaatjeshandschoendingenxD


    Why don't you break my heart

    geen.. ik draag nooit sieraden ik vind het irritant zitte en het is niks voor mij.. wel heb ik meestal heel veel elasticjes om mijn arm, voor als ik m'n haar even anders wil/moet doen..


    Je moet worden wie je bent.

    ik heb een zilveren ring met amethist, een andere zilveren ring, 4 zilveren oorbellen, 1 zilveren ketting met amethist en een goude. Ja ik lieft zilver en amethistexD