• Haay x3



    Ja ALWEER een nieuw verhaal dit wordt mijn 16e ofzeu x'D nou dit is dus het verhaal:


    Nou kijk je bent een meisje van 14&je bent bevriend met Tom&Bill(15),de band wordt steeds hechter&soms misschien té hecht.Maar op een dag verkondigen ze dat ze op je verliefd zijn en dat je een keuze tussen hun moet maken.Totaal overrompeld ga je naar huis&denkt diep na.Uiteindelijk kom je tot de beslissing dat je geen keuze wílt maken.Want het is of: Alletwee,wat niet echt een optie is.Of: Bill,maar dan voor eeuwig gehaat worden door Tom,of andersom.Maar toch heb je voor een andere weg gekozen&daar moet je voor boeten.Bill&Tom willen je nooit meer zien.Je zit totaal met jezelf in de knoop&ziet het leven niet meer zitten zonder Tom&Bill.Tot op een dag dat je Gustav tegenkomt.Wat er dan gebeurd lees je wel x'D



    Een stukje uit het verhaal(net ter plekke bedacht x'D):


    Ik had nooit gedacht dat het zo moeilijk was geweest om afscheid te nemen.Afscheid van mijn beste vrienden.Ik loop verdrietig de deur uit en wepr nog een laatste blik op de jongens.Ik zal ze nu nooit meer zien.Het komt alleen maar doordat ik een keuze moest maken,een keuze die ik niet wílde maken,maar dat was dus niet de juiste optie...



    Nu de rollen:

    -Hoofdrol(later een trio met Bill&Tom x'D)BEZET![TOMxKxBITCH]
    -Vriendin GustavBEZET![SweetWishes]
    -Vriendin GeorgBEZET![kimxgeorg]
    -Vriendin BillBEZET![LOLLIPOPX3]
    -Vriendin TomBEZET![xNIJNTJE]
    -BF BillBEZET![sayXkiss]
    -BF TomBEZET![4YoMissBitch]
    -BF Georg
    -BF GustavBEZET![KimCupCake]



    Ik wil weten:

    Naam:
    Leeftijd:
    Plaatje:
    Tekstje over jezelf:



    ALS JE GEEN GOED TEKSTJE HEBT,GEEN ROL


    Lalalalalalalala.

    Hoe ga je dat doen met 2 Kim's in je verhaal? :S

    Hoe ga je dat doen met 2 Kim's in je verhaal? :S


    hoe oud ben jij dan in het verhaal

    (...)

    hoe oud ben jij dan in het verhaal

    17 ofzo

    ik 15