• Nou ik begin maar bij t begin!

    Mijn vriendje is 2 weken ziek geweest (met een week der tussen) en heeft t dus erg druk.
    Ik vind dit erg jammer want nu heeft hij minder tijd voor mij om samen leuke dingen te doen!

    Ik was dit weekend een weekend weg en ik zou vanavond naar hem toe komen, dit ging op het allerlaatste moment niet door.
    Hij heeft te veel huiswerk.

    Nu wil ik echt geen moeder uitgaan hangen maar voor mij is t punt hij roept steeds dat hij zoveel huiswerk heeft maar ondertussen doet hij 1,5 nadat hij thuiskomt niets en vervolgens zegt hij onze afspraak af.

    Ik voel me nu een beetje beledigd..

    Iemand een idee/oplossing voor dit, of hoe ik het hem kan vertellen zonder bemoederend over te komen?

    xx Mar

    Het is begrijpelijk dat hij minder tijd heeft, als hij het erg druk heeft, maar als het je erg opvreet ga je er met hem over praten. Anders vreet het je alleen maar op als je ermee zit te tobben.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Gewoon tegen hem zeggen dat je niet bemoederend over wil komen maar dat het je wel dwars zit. Succes!


    Stop holding me under and let me breathe.

    Malafide schreef:
    Het is begrijpelijk dat hij minder tijd heeft, als hij het erg druk heeft, maar als het je erg opvreet ga je er met hem over praten. Anders vreet het je alleen maar op als je ermee zit te tobben.


    You are beautiful, you are love.

    Ik snap niet waarom mensen er zelf niet opkomen om gewoon te PRATEN.


    I live for the applause, you will die for it.

    Rivaille schreef:
    Ik snap niet waarom mensen er zelf niet opkomen om gewoon te PRATEN.[/quote

    Ik snap best dat je gewoon kan praten maar hallo, ik ben zijn moeder niet en zo wil ik ook niet op hem overkomen..
    Dus ik vraag hoe met hem te praten..


    x

    Malafide schreef:
    Het is begrijpelijk dat hij minder tijd heeft, als hij het erg druk heeft, maar als het je erg opvreet ga je er met hem over praten. Anders vreet het je alleen maar op als je ermee zit te tobben.


    ^dit is altijd voor iedereen de beste oplossing als je ergens mee zit (: gives a clearer view on things you might think totally wrong about :3

    + 1,5 uur nadat je thuiskomt ff chillen en rustig doen is best normaal denkik zo .. k zou gek worden als ik alsmaar achterelkaar door moet werken aan school


    · You want a voice, but your voices sound like violence. You shout so loud but all I hear is silence. ·

    Lol, ik heb ook anderhalf uur chilltijd nodig na schooltijd. Ain't nothing wrong with that.


    26 - 02 - '16

    Als ik thuiskom doe ik vaak ook 1,5 uur niets. Dat lijkt me vrij normaal, je bent toch al een hele dag op school geweest en je hebt dan ook even rust nodig...


    The truth is, once you learn how to die, you learn how to live. - Tuesdays with Morrie, Mitch Albom