• Vorig jaar was ik met een jongen (Mike) en hij wou onze relatie geheim houden enzo en niemand mocht het weten ... Ik voelde me er niet goed bij om het geheim te houden tegen iedereen dus heb ik het wel gezegt tegen mn beste vrienden . Nu zijn we al een tijdje uit elkaar ik denk zo'n 5 maanden . Maar onlangs heeft Mike het met mn Abv (tessa ) aan gevraagt en zij zei ja . Nu wel blij voor hun , maar ik voel me er ook ongemakkelijk bij .... En ik heb zoiets van als ze in mijn bijzijn alsmaar gaan kussen ben ik weg hoor ... Maar is dit normaal en zo ik het zeggen tegen mn Abv ?


    You make my life perfect ! <3

    Ik zou dat eerlijk gezegd nooit doen, iets nemen met de ex van mijn beste vriendin :S Vreemd dat zij dat doet.


    Life is hard and then we die

    Iets beginnen met de ex van een vriendin is echt wel fout. (:

    [ bericht aangepast op 10 dec 2010 - 13:02 ]


    None but ourselves can free our minds.

    Ja, je moet gewoon eerlijk tegen haar zijn. Als ze een echte vriendin is begrijpt ze je wel. ;)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Successful schreef:
    Iets beginnen met de ex van een vriendin is echt wel fout. (:


    walking get's too boring, when you learn how to fly..

    Ik zie niet in waarom dat een probleem zou zijn. Je bent toch niet meer verliefd op hem ? Laat hun gewoon doen, en als het echt te erg wordt ga je gewoon ergens anders staan.

    Ik vind die onuitgesproken regel van het niet daten van een ex van een vriendin echt bullshit, die twee mensen zijn toch uit elkaar ?


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Ik zou het zeggen:Y)

    Wat is Abv?


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Cassiopeia schreef:
    Wat is Abv?

    Allerbeste vriend/vriendin ;D

    [ bericht aangepast op 10 dec 2010 - 14:56 ]


    None but ourselves can free our minds.

    Successful schreef:
    Iets beginnen met de ex van een vriendin is echt wel fout. (:


    Freak of nature

    Ik vind het sowieso not-done als je met je ex van je beste vriendin neemt. Zeggen dus.

    [ bericht aangepast op 10 dec 2010 - 15:06 ]


    your eyes are like stars in the night.

    Successful schreef:
    Iets beginnen met de ex van een vriendin is echt wel fout. (:


    Hope goes lost but never dies.

    Zoals vele zeggen, als je vriendinnen bent neem je niet iets met de ex van een vriendin.


    My heart can't possibly break when it wasn't even whole to start with.

    Ik snap je dat dit helemaal niet fijn is, en ik zou het zeggen tegen je vriendin. Ze moet het wel begrijpen, anders is ze geen echte vriendin.
    Ik ben nu ook samen met de beste vriend van mijn ex en dit gaat wel heel goed maar mijn ex en ik waren 3 jaar geleden 2 weken samen ofzo. Bijna 2 jaar later leerde ik zijn beste vriend kennen en daar ben ik nu 19 maanden mee samen. Op het begin vond mijn ex dit niet fijn maar hij is heel blij voor ons nu, want hij ziet hoe gelukkig we zijn.
    Dus ik zou er iets van zeggen en je er over zetten. Maar je vriendin kan er wel op letten dat ze niet de hele tijd gaat staan kussen als jij erbij bent :)


    Happy girls are the prettiest ~ Audrey Hepburn

    Ik vind het vaag dat hij jullie relatie destijds geheim wilde houden. Zoiets kan maar een paar goeie redenen hebben: A) Hij gaf niet goed genoeg om je, B) Hij schaamt zich voor de buitenwereld (zie ook A) of C) Zijn/jouw familie of vrienden.

    Maar wat dat laatste betreft.. eigenlijk vind ik dat die vriendin gewoon met hem mag nemen, ook al is het vaak een ongeschreven regel dat je dat niet doet. Waarop is die regel gebaseerd? Het feit dat je vriendinnen bent? Want ik zie het namelijk als volgt: als je uit elkaar bent, kun je nemen wie je wil. Het liefdesleven van je ex is iets waarover je geen controle meer heeft en waar je je eigenlijk ook niet meer mee moet bemoeien.


    No growth of the heart is ever a waste

    Rebellaaa schreef:
    Zoals vele zeggen, als je vriendinnen bent neem je niet iets met de ex van een vriendin.


    effort never betrays you