• Ja mijn dansleraar is net ontslagen omdat in het krant stond dat hij Een Pedo was en dat hij meisje gebruikten enzo,, maar niemand was het gaan zeggen. Ik wist het totaal niet totdat mijn vader een email van me school kreeg dat hij net ontslagen is wegens kindermisbruik. Gelukkig!.

    [ bericht aangepast op 8 dec 2010 - 18:30 ]


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Bij ons was er zo'n meester & die was echt super aardig enzo. En achteraf had hij heel veel jongens van 12 tot 16 jaar sexueel misbruikt, soft drugs genomen & allemaal sexueel getinte chat gesprekken. Inde krant stond dat hij er bewust voor had gekozen om in het onderwijs te gaan. Echt super raar, en al die jongens zaten bij mijn broer in de klas, toch wel raar dat hij mijn broer niet gekozen. Ben daar wel blij mee hoor, 'k zou 'm echt terplekke dood neersteken. Hele aardige man op 't eerste gezicht, maar achteraf een vieze pedo.


    What doesn't kill you makes you stronger.

    ik vind dit echt heel erg om te lezen om persoonlijke redenen (tis mij gelukkig niet overkomen)
    maar het enigste wat ik wil zeggen.
    wat een hell voor zijn familie!


    we all deserve to die

    een leerkracht vn ons is ook n kinda pedo,di kijkt altijd nr de tiete vn meisjes :c


    Imperfection Is Beautiful

    Indd, lykt me echt vet scary als je dat zo hoort.
    Indd fijn dat jouw niks is overkomen x]

    [ bericht aangepast op 8 dec 2010 - 23:18 ]

    Da's vuil.
    Heb jij geluk gehad, zeg.


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Jij hebt echt geluk idd. Wel kut voor die andere meisjes..
    Bij ons op school was ook een pedo-gym leraar, twee zelfs. In de eerste hadden we die, de ene werd na het halfjaar ontslagen wegens seksueel misbruik. Hij liep altijd gewoon de kleedkamer in, terwijl wij dan net in onze BH en onderbroek stonden. Ook probeerde hij ons met gym zo veel mogelijk aan te raken. Gold ook voor die ander, maar die was pas eind van het jaar erna ontslagen. Gelukkig hadden wij toen een andere..
    Er gingen ook geruchten dat onze CKV leraar van de eerste pedo zou zijn, die is gelukkig nu met pensioen.


    Ik ben gemeen xoxo