• Ik zit nu dus in de tweede van Havo, maar moet naar Mavo, omdat m'n punten slecht zijn. Nu staat mijn school er wel om bekend dat veel mensen in de tweede een niveau zakken of naar een andere school moeten, maar ik hoop nu echt dat ik niet naar Kader moet, want dan gaan m'n ouders zeiken omdat ze dan denken dat ik het voor mezelf verpest. (krul)


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    wow dankje haha


    No regrets, just love

    Ik wilde nét vragen, bestaat mavo nog? *mindfuck* Maar ja, het is wel zo, dat nu aaaalles veel makkelijker word 8D Ik hebt 'tzelfde gehad.


    You move me ......... Kurt

    Kosmos schreef:
    wilt iemand me dat eens uitleggen wat havo en maco en zo is? Want ik woon in België en bij ons is het: Aso latijn, ASO .. en dan heb je TSO en BSO. ASO is het hoogste en BSO het laagste


    Nee hoor. Algemeen Secundair Onderwijs is niet hoger dan Beroep Secundair Onderwijs. Daar ga je in het tweede leerjaar B heen. ASO is gewoon vet hard leren, en KSO is Kunst Secundair Onderwijs, en TSO is technisch secundair onderwijs.


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Ik zou enorm balen als mij dat overkomt omdat ik weet dat ik het kan en heel graag een HBO studie wil volgen. MBO lijkt me niks omdat daar ook jongeren komen die -zonder het te willen- naar school gaan omdat ze nog verplicht zijn. Daarbij wil ik gewoon graag een HBO studie volgen omdat ik daar hele leuk studies heb gezien.
    Voor mij is het verschil dat ik met vmbo-t niks kan en met havo wel, wat vooral door mijn instelling komt van de MBO school. Het is niet zo dat er iets mis is met vmbo-t, en ik wil niet dat dat zo overkomt, maar zo denk ik erover :')
    Maar als jij het goed vind zo, dan is het toch prima? Jij wil je niet kapot werken (zelf vind ik dat zonde, maar ieder zijn eigen idee over school en wat je eraan wilt doen) en dan is vmbo-t een stuk beter dan havo :') Voor havo moet je je best doen als het je niveau is :')

    Veel plezier op het vmbo-t(flower)


    To live would be an awfully big adventure

    Zo vreselijk is het toch niet, ik doe ook mavo en je kan daarna altijd nog naar havo gaan als je zou willen.

    Er is niets mis met TL :Y)
    Ikzelf zit op VWO en denk niet dat ik nog ga zakken in deze laatste anderhalf jaar (:


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Tja, als je hogerop wilt komen, zul je er toch wel hard voor moeten werken. Dat geld trouwens voor iedereen. :')


    Once you go ''Black'' You never go Back.

    Als je gewoon goed je best doet op Mavo, is er niets mis. Mavo is ook een goed niveau hoor!


    What can I do?

    Square schreef:
    Nou, succes dan. Doe goed je best, dan lukt het wel. (:


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse