• Heb je daar het gevoel bij van: ik vind de meeste aardig en sommigen niet.
    of
    Ik vind de meeste niet zo aardig, maar een aantal wel? 8D
    Oké, misschien een beetje doelloos, maar ik vraag het me af.


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Ik vind de helft helemaal te geak, dope, sexay, lief, humor en de andere helft niet te geak, niet dope, niet sexay, niet zo lief en een beetje humorloos.


    *insert philosophical cringe expression here*

    Stamppot schreef:
    (...)
    Helemaal niemand? :o


    Niet echt, alleen zeg maar qua username, behalve Mireille nu dan (':


    Just try to live life to the fullest

    ik vind iedereen aardig. Er zijn er wel enkelen waavan ik soms denk van 'wat probeer je nu te berijken?' maar niemand die me echt irriteert of ik haat. Maar dit heb ik in het dagelijkse leven ook nauwelijks -net iets meer irritatie- dus misschien ligt het aan mij.


    We're hiding behind skin that's too tough

    Dat eerste :)


    Life is hard and then we die

    Whipple schreef:
    ik vind sommige aardig, de meeste vind ik wel 'oke', sommige mag ik niet :Y)


    Life is a beautiful struggle

    Ik ken niet zo heel veel mensen. Degenen die ken vind -natuurlijk- aardig. En ik zie op het forum wel heel vaak dezelfde usernames voorbij komen. Maar voor zover ik weet, vind ik de meeste aardig en ik irriteer me eigenlijk niet zo heel erg aan mensen :')


    To live would be an awfully big adventure

    Ik irriteer me sowieso niet snel aan mensen. Dus ja. Ik kan iemand niet mogen die ik niet in het "echt" kan. Hehhe, moeilijk uit te leggen. :3


    Alleen maar tranen van geluk

    Whipple schreef:
    ik vind sommige aardig, de meeste vind ik wel 'oke', sommige mag ik niet :Y)
    Idem. Maar zolang ze mij niets doen blijf ik wel gewoon aardig ofzo (nerd)


    Wie du mir, so ich dir.

    Ik kan niet oordelen of ik mensen aardig vind of niet, aangezien ik bijna niemand van Quizlet echt goed ken. Maar aan de manier hoe sommigen reageren op topics kan ik me wel ergeren.


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    tot nu toe heb ik nog nooit een gemeen iemand op quizlet ontmoet of iemand waar ik me aan irriteer. :Y)


    Today will be Girl's Day party with you~

    Rosyln schreef:
    Ik vind de meeste aardig en sommigen niet.(cat)
    Jij?


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Dat eerste :'D


    "I shut my eyes in order to see.'

    Whipple schreef:
    ik vind sommige aardig, de meeste vind ik wel 'oke', sommige mag ik niet :Y)


    Never look back, don't doubt tomorrow.

    Ik vind bijna iedereen wel aardig. Sowieso zijn ze op quizlet veeeel aardiger dan bijv. op girlscene of fancy.


    If I were a boy, I swear I'd be a better man.

    Ik irriteer me wel eens aan de manier waarop sommige in een topic reageren. Dan denk ik echt van: kon je dat nou écht niet op een andere manier zeggen?


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.