• Volg jij Latijn en/of Grieks op school? En waarom eigenlijk?

    Ik volg beide, alleen ik heb er totaal geen rede voor als ik dus ook te korten sta voor één van de twee wil ik een niveau lager gaan doen
    (:


    Just try to live life to the fullest

    Ik heb het niet, maar ik zou best graag Latijn willen leren. (okay, nerdisch, maar ik heb nog steeds spijt van het niet naar het gymnasium gaan, maar naar het vwo)


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    Ik volg Latijn, en als ze op mijn school ook Grieks gaven, had ik dat ook gedaan.

    Ik doe het omdat ik het wel leuk vind, ergens. Goh, ik kan echt niet uitleggen waarom ik het leuk vind en dat vind ik best stom. Haha.
    En omdat ik er helemaal niet veel moeite voor moet doen. :'D


    Only losers can act the way you do

    Ik volg Latijn omdat ik het een leuke taal vind (en ik het nodig heb om op mijn school te blijven die ik stiekem wel leuk vind).
    Grieks heb ik zo snel mogelijk keihard laten vallen, stomme taal xd.


    I am an idiot, I move.

    Ik allebei niet, maar wel Spaans, Duits en Frans. Dat vind ik eigenlijk wel voldoende. (:


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Alle twee niet gelukkig :Y)


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ik volg Latijn, maar geen Grieks.


    Comedy is simply a funny way of being serious.

    Allebei gehad, grieks laten vallen toen het kon :P Ik deed het vooral omdat ik Latijn leuker vond dan Grieks en ik moest toch een klassieke taal hebben, maar ik had over het algemeen wel plezier in het vertalen, vooral Cicero en Tacitus.

    Heb alleen duits en engels maar als ze da op mijn school zouden hebben zou ik het wel gedaan hebben, lijkt me wel leuk :)

    [ bericht aangepast op 15 dec 2010 - 21:30 ]


    A kiss is the beginning of cannibalism - Georges Bataille

    ik heb latijn - moderne talen gedaan , grieks-latijn is echt een onnodige richting o.O

    Want je hebt
    -geen moderne talen-kennis
    -geen wiskundekennis
    -geen wetenschappenkennis

    (krul)


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Ik heb ze beide niet en ik hoef ze ook niet. Lijkt me echt veel te moeilijk. 8D


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Ehm. Ik ga volgend jaar ASO Latijn doen. Zodat ik - als Latijn stom is - Moderne kan doen in het tweede jaar.


    We love because he loved us first - John 4:19

    Ik heb het geen van beide, maar ik zou het wel fijn vinden als we wat meer als de standaard talen hadden bij mij op school.


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Neuh, ik hoor iedereen erover zeiken en klagen dus ik ben blij dat ik het niet heb. Het schijnt erg moeilijk te zijn in de bovenbouw.


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Ik heb Latijn en Grieks, en ik doe het zodat ik later aan mijn baas kan laten zien: kijk, ik heb gymnasium gedaan!
    En omdat ik de verhalen en de vakken zelf ook best leuk vind.


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Allebei niet :Y)


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.