• Jullie zien het al: ik ben geen bemiddelaar meer. Ik ben het iets langer dan een jaar geweest zo ongeveer, en ik hoop dat de mensen die ik geholpen heb daar ook echt iets aan hadden.
    Ik heb eerlijk gezegd geen zin om een heel verhaal te schrijven, dus lang zal het niet worden. Alleen de broodnodige korrels, sorry guys. Mocht iemand willen weten hoe het komt dat ik die functie niet meer heb, kan je me gewoon een berichtje sturen. Ook als je alleen iets te zeggen hebt, overigens.

    Afgelopen zaterdag (of was het nou zondag...) had ik geen blauw kleurtje meer. Hier zijn meerdere redenen voor, waaronder het gegeven dat ik de afgelopen tijd niet meer de wens of de neiging had om op Quizlet te komen. Niet meer zoals eerst. Bij iedereen zal dat wel (enigszins) vergaan.
          Ik zal hier niet mijn gehele mening over uiten, maar heel gewaardeerd voel ik me hier momenteel niet. Het bemiddelaarswerk vond ik hartstikke leuk en het is een fijn gevoel te weten dat je er voor iemand (of meerderen) hebt kunnen zijn. Als iemand tegen me aan wilt "zeuren" over wat dan ook, houd je dan vooral niet tegen. Zoals ik al eerder zei: mijn GB en PB staan gewoon open voor jullie.

          Als ik hier niet (meer) reageer, kan je me vinden op RPGRealm.
    Voor de rest wens ik jullie nog fijne feestdagen en (alvast) een gelukkig nieuwjaar!


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Ah, jammer ;s


    16 - 09 - '17

    Goodbye.

    Wat jammer. In elk geval bedankt voor je inzet het afgelopen jaar. (:


    Every villain is a hero in his own mind.

    Navigator schreef:
    Wat jammer. In elk geval bedankt voor je inzet het afgelopen jaar. (:


    Heaven is a place that we all have

    Erg bedankt voor je inzet Maia! Ik ga je missen in het team.


    Queer zijn is gewoon alles

    Ik vind het echt jammer dat het zo is geëindigd,ik hoop ontzettend dat je wel met een glimlach terug kan kijken op je tijd hier op Quizlet. We'll miss you <3

    Wat jammer! ):


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Je bent een goede bemiddelaar geweest en de Crew weet niet wat voor goede crewlid ze zijn kwijtgeraakt. Ookal ben je mijn zus, je bent eerlijk geweest tegen mij met dat je dingen niet door mag vertellen en dat er ook dingen aan mijn kant fout zaten in een discussie en ruzie. Hoewel je, je niet gewaardeerd voelt, je weet je altijd goed te houden en ik waardeer het dat je, je tijd en moeite in Quizlet hebt gestoken ookal had je het moeilijk. <3


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Iedere keer als iemand zegt dat diegene zich niet meer welkom voelt op Q, of in jouw geval: niet gewaardeerd, dan doet mij dat toch wel een beetje pijn. Q is een plaats waar iedereen zich thuis moet kunnen voelen. Waarschijnlijk zal het niemand of paar mensen specifiek zijn, maar dan nog is het jammer te weten dat zoiets hier kan gebeuren.
    Ik heb nooit gebruik gemaakt van je diensten, maar ik weet zeker dat je wel een goede bemiddelaar was. Dus bij deze wil ik je graag bedanken voor je diensten op Q en ik hoop dat we je alsnog gewoon rond zien dwalen hier.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Bedankt voor je inzet voor Q! (:


    The truth is out there.

    Ik hoop dat je met een glimlach terug (kan) kijkt/kijken naar je bemiddelaarsperiode. We gaan je zeker missen!


    Maar allemaal dragen we in ons hart een inwendig Ithaka.

    Patholoog schreef:
    Iedere keer als iemand zegt dat diegene zich niet meer welkom voelt op Q, of in jouw geval: niet gewaardeerd, dan doet mij dat toch wel een beetje pijn. Q is een plaats waar iedereen zich thuis moet kunnen voelen. Waarschijnlijk zal het niemand of paar mensen specifiek zijn, maar dan nog is het jammer te weten dat zoiets hier kan gebeuren.
    Ik heb nooit gebruik gemaakt van je diensten, maar ik weet zeker dat je wel een goede bemiddelaar was. Dus bij deze wil ik je graag bedanken voor je diensten op Q en ik hoop dat we je alsnog gewoon rond zien dwalen hier.

    Ik kan het niet beter zeggen dan dit. Hier ben ik het dus ook volledig mee eens, het is zo jammer dat mensen weggaan omdat ze weggepest worden, basically. Het is gewoon zielig.
          In ieder geval bedankt voor je woorden. (:


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Ik weet nog dat ik voor jou gestemd heb tijdens de vorige bemiddelaarsverkiezingen, dus ik vind het heel jammer, maar wel begrijpelijk. Ik weet natuurlijk niet wat en hoe, maar als dit jouw keuze was, dan ben ik er zeker van dat het voor jou de juiste keuze was! c: Heel erg bedankt voor het afgelopen jaar!


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Ik vind het jammer dat je gestopt bent en dat jij je niet gewaardeerd voelt. Ik wens je heel veel succes met alles wat je nog gaat doen of ondernemen. ^^


    Take me to wonderland

    Ik weet dat je je niet gewaardeerd voelt, maar ik wil toch even zeggen dat hoewel dat misschien niet sterk genoeg is overgekomen, ik je als bemiddelaar, collega en mens wél waardeer en het blijft ontzettend jammer dat je stopt als bemiddelaar.


    Happy Birthday my Potter!