• Wie heeft hem? ;D

    Ik heb de deluxe versie en hij is echt geweldig van zowel de hoes als de muziek die erop staat. (Oké, ik kende ze allemaal al op twee liedjes na, maar toch :3)
    Schones Mädchen aus dem all is echt goed :3


    Let the Night embrace you

    Ik heb hem nog niet, maar ik werk bij de Free Record Shop xd.
    En aangezien ik straks van één tot negen moet werken, kan ik hem daarna mooi meenemen :3.

    [ bericht aangepast op 10 dec 2010 - 11:49 ]


    Never look back, don't doubt tomorrow.

    Ik nog niet. Ga er morgen om. (krul)


    'Time you enjoy wasting, is not wasted.' - John Lennon

    Ik was hem vandaag gaan zoeken, maar in die winkel hadden ze hem nog niet... misschien ga ik dit weekend wel naar de free record shop, daaar hebben ze hem zeker (A) man ik wil het horen!


    I changed.

    TomxMydrug schreef:
    Ik was hem vandaag gaan zoeken, maar in die winkel hadden ze hem nog niet... misschien ga ik dit weekend wel naar de free record shop, daaar hebben ze hem zeker (A) man ik wil het horen!


    het zou kunnen dat die vandaag nog met de vracht mee moest komen :'D. Dan is hij vanmiddag pas in de winkel.. Alhoewel ik dat vrij raar zou vinden, want dingen die uitkomen hebben de meeste winkels sowieso een paar dagen van tevoren al binnen, soms zelfs een week van te voren(cat)


    Never look back, don't doubt tomorrow.

    Weet iemand trouwens of ie in Duitsland goedkoper is? Want daar ga ik over een dikke week heen, dus dan kan ik hem dan net zo goed meenemen.

    Maar ik ga ook sowieso de deluxe kopen <3


    Alien/Glambert/Kurtsie/Klaine/CrissColfer

    ik ging net naar de Free Record Shop want ik wou de deluxe kopen, hebben ze hem niet -__-'
    serieus, ik haat dit boerendorp xd


    T O K I O H O T E L < 3

    MariTom schreef:
    Weet iemand trouwens of ie in Duitsland goedkoper is? Want daar ga ik over een dikke week heen, dus dan kan ik hem dan net zo goed meenemen.

    Maar ik ga ook sowieso de deluxe kopen <3

    ik zat een paar dagen geleden op een Duitse site om te kijken hoe duur dat was en volgensmij zijn ze daar 22 euro (:


    T O K I O H O T E L < 3

    Ik! Heb hem net gekocht (: deluxe! Zit nu DVD te kijken!(: nu pas bij 2 nummer haha monsoon (:


    My heart is yours and so am I

    Is het niet een beetje vroeg voor een best of cd? Ik bedoel ze zijn nog een aardig jonge band. En Best Of Cd's vind ik toch iets voor de wat 'Oudere' artiesten.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Ramsey schreef:
    Is het niet een beetje vroeg voor een best of cd? Ik bedoel ze zijn nog een aardig jonge band. En Best Of Cd's vind ik toch iets voor de wat 'Oudere' artiesten.
    Nouja, ze zijn al wel heel lang bezig he.
    Ik ga morgen tijdens de meeting wel even in de Media Markt kijken :'D


    it's so empty living behind these castle walls

    Ik heb hem besteld, maar omdat tnt staakt heb ik hem nog niet. :'(

    not yet..


    It's not what you say, it's about the way you say it.

    Nog niet (:


    Freak of nature

    Sinds wanneer hebben die een best of?

    Reptilia schreef:
    Sinds wanneer hebben die een best of?


    Sinds vandaag.