• Ik weet niet of hier al een topic van is maar, weten jullie al wat je later als beroep wilt? Of volg je al een opleiding daar voor?


    Misschien een onzinnig topic, maar ik vroeg het me gewoon af.


    It's hard to hold a candle in the cold November Rain

    Hmmm. Rechercheur of dokter.
    Iets in die richting :Y)


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Ik ga 'Hospitality & Event management', oftewel het managen van hotels en evenementen, studeren. (:
    - Het valt me op dat veel mensen de 'muziek-business' in willen, maar zich daar niet bij bedenken dat je dan ook met muziek in aanraking komt die je minder vind, en met de bands waar je nu helemaal weg van bent, kom je al helemaal niet in contact mee. :'D

    [ bericht aangepast op 10 dec 2010 - 23:08 ]


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Ik wil een platenlabel opstarten met mijn zus en dan tourmanager of gewone manager worden. Daarnaast zou ik ook voor de fotografie en styling zorgen en part-time zou ik tattoeist zijn (': yeah, that would be awesome.


    We're hiding behind skin that's too tough

    Het lijkt mij heeeeel gaaf om cameravrouw van zo'n survival programma op discovery te zijn, of iets in die richting. Sowieso lijkt de hele film-busniss me leuk(script, regie, director of photography etc.)
    Ook lijkt het me leuk om het licht- of geluidtechnicus te zijn bij concerten enzo. :3

    Maar voor mij zijn dat toch een beetje onrealistische idealen.
    Dus als het niet werkt, wil ik iets met gezondheid doen. Tandarts of onderzoeker naar nieuwe medicijnen ofzo.

    Maar het zou kunnen dat ik over 3 maanden al weer wat anders wil, dus ik zal wel zien. ^^

    [ bericht aangepast op 10 dec 2010 - 23:14 ]


    Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed.

    Ik wil graag de opleiding theater volgen, want ik wil actrice worden in van die Nederlandse films. : D


    *insert philosophical cringe expression here*

    Ik doe een opleiding (Media & Entertainment) en ik wil misschien de film kant op, want daar heb ik hele leuke verhalen over gehoord :9~


    There are several things that I have been doing wrong.

    Rechter ^^


    Life is hard and then we die

    PUKKELxDING schreef:
    Rechter ^^
    ORDE ORDE! (cat)


    I live for the applause, you will die for it.

    Huisarts.
    Of toch dokter, maar dan geen oogarts of iets, want ik vind...
    Ik zou dokter willen worden en dan het gevoel hebben dat ik echt veel mensen help, maar van een tandarts vind ik niet dat hij zo spectaculair veel helpt (in de meeste gevallen).


    effort never betrays you

    Lipsy schreef:
    Huisarts.
    Of toch dokter, maar dan geen oogarts of iets, want ik vind...
    Ik zou dokter willen worden en dan het gevoel hebben dat ik echt veel mensen help, maar van een tandarts vind ik niet dat hij zo spectaculair veel helpt (in de meeste gevallen).


    Maar je hoeft ook nooit iemand te melden dat hij/zij dood gaat(lijkt me).
    En het verdient lekker, tandarts zijn. Geloof ik. ^^
    Maar mensen echt helpen is natuurlijk ook heel gaaf.
    Ieder wil wat anders hè(gelukkig maar. Wat zouden we moeten als de hele wereld vrachtwagenchauffeur was, ofzo).

    [ bericht aangepast op 10 dec 2010 - 23:32 ]


    Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed.

    Kikkeli schreef:
    (...)ORDE ORDE! (cat)
    Het belachelijk maken van een rechter in opleiding vereist een zware straf, mevrouw Sem. Je hebt geluk dat ik geen ambtenaar ben, anders had ik je direct een boete opgelegd.
    XD


    Life is hard and then we die

    Psychologe in een afkickkliniek voor drugs- en/of alcoholverslaafden ;x.


    Never look back, don't doubt tomorrow.

    Leidster op kinderopvang. Volg daar ook al opleiding voor (krul)


    -

    Eventmanager of iets in de communicatie.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Goh... Ik zou willen dat ik het wist. (':

    [ bericht aangepast op 11 dec 2010 - 0:04 ]


    Only losers can act the way you do