• ik zit met een zwaar probleem ;s.
    eergisteren heb ik mijn stretch groter gemaakt (van 4mm naar 6mm).
    Gisteren toen ik hem wou ontsmetten en hem er uit deed schrok ik van het vele bloed dat er uit kwam. Gelukkig is dat nu gestopt.
    Maar nu staat mijn oor heel blauw en rood (het heeft een rare kleur) en mijn oorlel is helemaal naar beneden gezakt. Is dit normaal? Want mijn oor met stretch is bijna 1 cm groter dan die zonder stretch..
    Ik maak me zorgen..
    Help?

    Ps; ik wil mijn stretch echt niet uitdoen !


    My friends are my estate.

    Ik heb er absoluut geen verstand van, maar misschien heb je hem te vroeg groter gemaakt of in één keer te groot?
    Succes!


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    Morgaine schreef:
    Ik heb er absoluut geen verstand van, maar misschien heb je hem te vroeg groter gemaakt of in één keer te groot?
    Succes!

    ik heb ongeveer 4 maand gewacht voor ik hem groter heb gemaakt.
    + dankjewel, heb ik nodig


    My friends are my estate.

    Ik heb dat nog nooit gehad, maar je moet het wel stukje bij beetje doen heb je dat ook gedaan?


    sticks and stones might break my bones but chains and whips excite me

    Ik heb er niet heel veel verstand van, maar het lijkt mij verstandig dat je even langs een piercingshop gaat en vraag wat je moet doen.


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    JuneBug schreef:
    Ik heb dat nog nooit gehad, maar je moet het wel stukje bij beetje doen heb je dat ook gedaan?

    van 4 naar 6


    My friends are my estate.

    Laat hem zitten en laat hem genezen, goed ontsmetten met betadine of iets dergelijks.


    Your make-up is terrible

    Volgens mij weet SandiClaws er wel veel vanaf :'D


    "I shut my eyes in order to see.'

    NikkiPedia schreef:
    Laat hem zitten en laat hem genezen, goed ontsmetten met betadine of iets dergelijks.

    + Succes!

    NEWYORKZOO schreef:
    (...)
    van 4 naar 6


    Ik bedoel, heb je het meteen eron gedaan na de 4MM meteen hoppah naar 6 of heb je het langzaam gedaan, dag na dag?


    sticks and stones might break my bones but chains and whips excite me

    JuneBug schreef:
    (...)

    Ik bedoel, heb je het meteen eron gedaan na de 4MM meteen hoppah naar 6 of heb je het langzaam gedaan, dag na dag?

    meteen, maar ik heb hem er niet zo door gepropt. Eerst wat vaseline aan mijn oor zelf en aan mijn stretch en zo erdoor


    My friends are my estate.

    Jalex schreef:
    (...)
    + Succes!

    heb ik nodig ;') + dankje

    [ bericht aangepast op 13 dec 2010 - 21:07 ]


    My friends are my estate.