• Ik moet binnenkort dus naar en nieuwe school,na de vakantie alleen ik ben dus bang dat ik gepsest word bij gym aangezien ik heeel erg slecht ben bij gym en geen koprol en alles durf te doen dus ben ik bang dat ze me gaan pesten omdat ik slecht ben met gym

    Das eruit
    XxX Kim

    ik bne wel redenlijk goed in gym =D
    maar, iederen heeft wel iets waar hij of zij slecht in is!
    en als ze je gaan pesten,
    je hoeft niet bang te zijn,en dat moet je ook zekker niet laten zien
    :O
    SORRY IK BEN NIET GOEDIK DAT SOORT TIPS GEVEN -.-


    don't Worry...Be gay.

    Dat zullen ze vast niet doen, en als dan zijn ze wel erg zielig en moet je je er gewoon niks van aantrekken. Trouwens de leraar is er meestal ook bij en dan zijn ze te laf om iets te zeggen.
    Maarja gym is niet bepaald belangrijk dus.
    Don't worry :')

    Hey!
    Ik heb hetzelfde, ik durf niks. Ik raak in dikke paniek en er zijn indd 2 jongens die gaan zeiken. Maar ik heb ook 3 goede vrienden die dan voor mij opkomen en de gym docent weet ervan dus ze houd er rekening mee. Mischien dat je het ook moet zeggen? Als je iets niet wilt dan doe je het niet ze kunnen je tot niks verplichten en als ze je gaan pesten is dat een teken van zwakte voor hun!

    Ik wordt o0hwk gepest en het isz egt niet leuwk,,Ik pr0beer het te negeren en niet iedereen zou je pesten .,,en probeer bij de mensen die je pesten uit de buurt te blijven,, en zorg ervoor dat een leraar weet wat er wordt gedaan met jou,,dan komt het vanzelf weer g0ehwd!