• Welke voetballer kunnen jullie niet uitstaan? En waarom niet?

    Ronaldo. Hij vindt zichzelf veel beter dan iedereen in zijn team, en de rest van de wereld, terwijl die dat helemaal niet is.

    Alle voetballers die ego doen en die mensen onnodig pijn doen en aanstellen en niet normaal kunnen praten.


    wth.

    Uhm, die lelijke van Roda.
    Omdat hij mijn uitzicht verpest ;L


    Me so good.

    Zo een beetje elke :)?


    Life is hard and then we die

    PUKKELxDING schreef:
    Zo een beetje elke :)?


    Shoganai i ne~

    Sneijder.. :X Hij is nogal agressief.


    walking get's too boring, when you learn how to fly..

    Die van FC Twente, iets met Douglas.
    Ik mag hem niet, hem en zijn speelstijl niet.


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    RONALDO.

    Arrogante lul.

    En Drogba mag ik ook niet, die zoekt telkens ruzie en grijpt nogal graag naar andere voetballers hun kruis. O.o"


    ars moriendi

    Messi. Ik haat 'm niet of zo, maar ik heb iets tegen 'm. Weet niet wat.
    Hij kan wel aardig zijn als persoon.


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Iedereen behalve Van Persie :9~


    -

    Geen idee ;'D


    effort never betrays you

    PUKKELxDING schreef:
    Zo een beetje elke :)?

    Samir Nasri. Ik word altijd opgefokt al ik hem zie en vind hem daarbij het toppunt van lelijkheid. Daarnaast vind ik hem ook zo raar gedragen op het veld.
    En Cristiano Ronaldo, want de arrogantie straalt van zijn gezicht af en hij wilt zo veel mogelijk dat alles om hem draait en gunt een ander niet vaak een doelpunt, ook al is het uit zijn eigen team.

    Acceptance schreef:
    Ronaldo. Hij vindt zichzelf veel beter dan iedereen in zijn team, en de rest van de wereld, terwijl die dat helemaal niet is.


    As travars

    Iedereen?


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse