Cassiopeia schreef:
(...)
Volgens mij gaat Vlaanderen blijven les geven in het Frans en Duits. Aangezien ik het al geleerd heb. Maar whatever, Amerika is een kutland vol met racisten, wannabe's, en kuthuppels.
Jaja, die blijven die talen wel spreken, maar ik bedoelde eigenlijk dat de kans op een splitsing zeer groot is omdat Belgen eigenlijk helemaal niet trots zijn op hun afkomst en op hun land. En dat is heel erg slecht, omdat dat juist hetgeen is waarop een land steunt en waardoor het sterk wordt. Maar we kunnen daar ook niet veel aandoen. Ten eerste hebben we het ontstaan van Belgie, dat is ook niet veel om trots op te zijn, alhoewel je het ook anders kan bekijken. Ten tweede hebben we ons koningshuis. Er zit daar geen enkele leiderstype bij. Geen enkele echte goede leider waarachter heel het land blind zou kunnen aanrennen. Prins Philip kan niet eens fatsoenlijk Nederlands praten, hij is veel te schuchter en doet niks. Daardoor dat dat gevoel van nationalisme nog zwakker wordt. En dan hebben we ook nog die verschillen binnenin het land: Walen en Vlamingen. 2 verschillende talen en moeilijkheden om elkaar te begrijpen. Maar ik vind niet dat dat zo'n groot probleem zou zijn geweest, moesten we een goede leider hebben die naar beide partijen luistert en ze respecteert. (:
Where there is a sea there are pirates...