• Ik weet dat ik vroeger altijd heel veel tijd door bracht op mijn Tumblr dash en besloot een hele tijd later (iets van twee jaar) maar weer eens een nieuwe blog op te starten. Al gaat het mij niet zozeer om dat mensen mij gaan volgens aangezien ik vooral alleen dingen bekijk en reblog (wat natuurlijk het hele concept is van Tumblr en als mensen dezelfde fandoms als ik hebben.. Maar goed daar gaat het niet om). Ik ben vooral opzoek naar blogs om te volgen.

    En natuurlijk kan ik op Tumblr een berichtje plaatsen en vragen om mensen die ik kan volgens maar ik ben geïnteresseerd in mensen op Quizlet die op Tumblr zitten en gewoon kan het geen kwaad om ook maar eens hier te vragen. Ik heb een klein (niet echt compleet) lijstje (onder de spoiler knop) met dingen waar ik interesse in heb maar als je gewoon een leuke blog hebt wil ik hem ook zeker bekijken want ik volg niet uitsluiten de onderwerpen.

    - One Piece
    - Kuroshitsuji / Black Butler
    - Shingeki No Kyojin/Attack on Titan
    - Nou eigenlijk heel veel anime en manga gerelateerd.
    - Nintendo games onderandere:
    The Legend of Zelda
    Pokemon
    Animal Crossing
    etc.
    - Good Art
    - Skateboarding
    - Punk, Lolita, Vintage and more cute/awesome/cool clothes.
    - Disney
    - I guess.. K-pop zolang het maar niet vol gegooid staat met fanfiction en te grote obsessie.
    - Fanfiction over de eerder genoemde anime ;),
    - Food
    - The Walking Dead
    - Game of Thrones
    - Super Natural
    Al kijk ik ze alle drie niet heel actief ik probeer ze te kijken ^^
    - En gewoon blogs die leuke/grappige dingen posten.

    [ bericht aangepast op 16 april 2014 - 23:03 ]


    ''What do you mean life is short, life is the longest thing you'll ever do.''

    Ik ben een beetje een multifandom met veel The Walking Dead, Supernatural, Sherlock, Torchwood, Doctor Who en dat soort dingen, maar ik reblog ook veel grappige textposts en kattengifs, want die zijn geweldig.
    Dit is mijn blog


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    Ik ben een beetje een multifandom met veel The Walking Dead, Supernatural, Sherlock, Torchwood, Doctor Who en dat soort dingen, maar ik reblog ook veel grappige textposts en kattengifs, want die zijn geweldig.
    Dit is mijn blog


    Oei, dankjewel door jou denk ik er aan misschien ook maar wat soaps/series aan mijn lijstje toetevoegen.
    Maar anyways ik zal je blog zeker even bekijken.


    ''What do you mean life is short, life is the longest thing you'll ever do.''

    Ehm ik reblog stiekem ook meer dan dat ik zelf post ;$.. Misschien moet ik weer eens meer zelf dingen maken en plaatsen xd.
    Maar meestal zijn het anime/manga gerelateerde dingen die verschijnen en zo nu en dan ook zelf gemaakte dingen van andere mensen die ik ik heel mooi vind ;d.
    Dit is in ieder geval die van mij. Er zit ook een taglist pagina met alle dingen die minstens 1x zijn verschenen op mijn blog (:
    Er missen misschien 5 dingen ofzo die er nog niet op staan, maar dat komt omdat ik soms best lui ben om het bij te houden.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Ik zit sinds kort ook op tumblr. Dit is de mijne
    Ik reblog vooral anime, disney, sherlock, things I find funny, or pictures I like, en post hier en daar wel eens wat tekeningen van mij.
    Zelf volg ik nog niet zoveel blogs, dus reblog ook geen 60 plaatjes per minuut. Dus, als iemand nog leuke blogs kent, share 'em with love :')

    [ bericht aangepast op 16 april 2014 - 23:53 ]


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    Ik reblog gewoon dingen die ik mooi/grappig vind, of foto's die mij aanspreken. Geen fandom dingen ofzo.
    Dit is 'm.


    Be careful when a naked person offers you a shirt.

    Ik post alleen maar over boeken dus daar heb je niet veel aan. (no_chears)


    If I were once a planet, you were the axis

    Hmm ik weet niet of je het iets vind since het niet echt een fandom blog is, maarkay, Here ya go


    Like a wild animal, the truth is too powerful to remain caged.

    HeyIamthegrizzly.tumblr.com

    here you go


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    Op deze blog reblog ik dingen die gerelateerd zijn tot luxury, wit, beige, roze e.d.; echt de meisjes dingen.
    En op deze blog reblog ik random dingen; dingen die ik leuk vind. Dat kunnen leuke teksten en quotes zijn, maar ook huizen e.d. Eigenlijk vooral de dingen die ik niet reblog op die ander. ^^

    [ bericht aangepast op 21 april 2014 - 20:03 ]

    Mijn tumblr is heeeel multifandom met onder andere Doctor Who, Harry Potter, Game of Thrones (nog veel meer maar ik ben te lui om het allemaal op te noemen) en ook nog wat non-fandom plaatjes die ik mooi vind en text posts. :'D


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Mijn Tumblr is voornamelijk random text posts, quotes, Teen Wolf, 1x1 ideeën voor RPGs en 5 Seconds of Summer-- dus ik denk niet dat je daar veel aan hebt, haha.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Dit is mijn blog: http://nessietje.tumblr.com/
    Ik reblog veel van my candy love. Het is een online, gratis en zeer verslavend spel. Je kan eens een kijkje nemen. (:

    van jouw lijstje post ik eigenlijk alleen game of thrones en supernatural..
    nouja als je wilt kijken is het altijd leuk ^^ klik

    [ bericht aangepast op 21 april 2014 - 20:11 ]


    My thoughts are stars I cannot fathom into constellatio

    Ik denk dat ik ook maar eens op Tumblr ga. Dus ik heb nu nog geen blog


    Spoiler alert: you will save yourself

    Van jouw lijstje reblog ik alleen Supernatural, The Walking Dead, Game of Thrones & Attack on Titan.

    [Link]


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus