• Ik vind het maar een schijnheilig feest en laat het liever over me heen glijden. Jullie?


    Olive

    Undesirable schreef:
    Ik vind kerst heel leuk! Gezellige sfeer, met familie samen zijn en dergelijke. Maar ik vind het te commercieel geworden. Ik hoef echt geen cadeau's en dergelijke, gewoon gezellig samen zijn is voldoende.


    Kerstboom is tenminste niet commercieel.


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Gewoon supergezellig, de enige keren in het jaar dat ik mijn famillie zie. afgezien van af en toe een dinertje. En ik vind het gezellig om dan met zijn allen kadootjes te doen.

    De kerstboom is 5 dagen leuk, daarna mag ie van mij wel weer weg. En de cadeautjes zijn leuk, de rest interesseert me allemaal niets :'D


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    ik heb thuis een echte boom 8D
    aleen tis een een hele kleine en lullige boompje met een ** grote pot :c


    Shoganai i ne~

    Mja, het is inderdaad best commercieel, maar ik vind het daarom niet minder gezellig :')


    Home is now behind you. The world is ahead!

    Ik vind het wel leuk, maar heb liever Sinterklaas of een ander feest. De geschiedenis van Kerst bevalt me namelijk niet helemaal.


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Ik hou van Kerstmis =)


    Stop wishing, Start doing..

    Desecrate schreef:
    De kerstboom is 5 dagen leuk, daarna mag ie van mij wel weer weg. En de cadeautjes zijn leuk, de rest interesseert me allemaal niets :'D


    Dus eh, de oorsprong van het feest interessert je niet?


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Ik vier geen Kerstmis, maar ik zie de versieringen graag. (':


    All this dampness is damp.

    High schreef:
    Ik vind het wel leuk, maar heb liever Sinterklaas of een ander feest. De geschiedenis van Kerst bevalt me namelijk niet helemaal.

    de geschiedenis van kerst is saai!xD


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Zolang ze kadootjes zijn doe ik mee!
    ik heb wel een hekel aan kerstbomen,
    zo prikkelig!

    Kingston schreef:
    ik hou van kerst.
    gewoon de sfeer die je met je familie hebt op kerst avond, en de kadoo's. :9~
    en als het kerst is denk ik gelijk aan oud en nieuw, zodat het niet lang meer duurt. (:

    Ecstasy schreef:
    Ik ben dol op kerst! Ik zit nu al kerstnummers te luisteren, haha. De sfeer is dan gewoon geweldig, heel veel eten en de kado's.. Ik heb er zo'n in in! :9~


    We're hiding behind skin that's too tough

    Ik vind het leuk, omdat je dan met heel de familie lekker eet & cadeautjes krijgt. :9~


    None but ourselves can free our minds.

    Heb er niet echt een mening over. Ik eet dan wel lekker maar voor de rest doe ik er niks aan.


    -