• Ja, de vader van een jongen van mijn school is overleden
    & ik lees nu op zijn hyves allemaal krabbels van sterkte enzo
    Maar ik vind het zelf nogal .. tja, ik weet niet echt hoe ik zoiets op een normale manier moet sturen :3 Net zoals dat ik nooit weet hoe ik moet reageren als er bv iemand vertelt dat zijn of haar opa is overleden. Kent iemand dit ? ;$


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    Ik herken het, ja.


    Life has many different chapters, one bad chapter doesn't mean the end of the book.

    Ik niet, eerlijk gezegd. Anderhalve dag geleden is mijn oom nog zojuist overleden dus ik ben atm degene die de hele tijd gecondoleerd en sterkte aan hoort xd


    your eyes are like stars in the night.

    Poseidon schreef:
    Ik niet, eerlijk gezegd. Anderhalve dag geleden is mijn oom nog zojuist overleden dus ik ben atm degene die de hele tijd gecondoleerd en sterkte aan hoort xd


    Aaww, gecondoleerd dan.. (flower)


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    Mijn moeder is overleden en mensen weten dan ook altijd hoe ze moeten reageren. Zelf weet ik dat ook niet altijd, ik zou gewoon sterkte wensen! Om toch iets medelevens te tonen!


    ~ Nobody is perfect untill you fall in love with them~

    Heb ik ook. mijn beste vriendin haar oma heeft kanker en ik weet ook niet precies hoe ik er mee moet omgaan


    "Ignite, my love. Ignite."

    ja , ik heb nog nooit een sterfgeval meegemaakt in mijn familie, volgens mij ga ik zelf al dood van verdriet als mijn hond komt te sterven :S


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Ja, ik ken dat.


    effort never betrays you

    Clums schreef:
    Ik herken het, ja.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Lipsy schreef:
    Ja, ik ken dat.