• ik ben tijdelijk verslaafd aan storys xD
    dus plaat ze maar hier_O_ alvast bedankt.


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Ik weet niet wat voor verhalen je graag leest, maar ik heb er vier. (:

    Harry Potter; The Potters
    Twilight; Daylight - Renesmees true story [beëindigd]
    Non fanfic;This is War en Ladies, Bugs & Ladybugs


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Here you go:
    Eline


    “Love is a contradiction.”

    Klik maar en kies uit!


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    groentes nemen de wereld over xd


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Daughter of the moon


    Happy girls are the prettiest ~ Audrey Hepburn

    http://www.quizlet.nl/stories/37217/shadowland/

    Sem is een 14-jarige jongen. Zijn intuïtie is altijd al sterk geweest - toen zijn opa was overleden wist hij het gelijk, net als toen zijn hond overreden werd. Nu heeft hij hetzelfde gekke gevoel als zijn broer Jason uitgaat. Nachtenlang ligt hij wakker en hij krijgt last van oververmoeidheid problemen. Hij begrijpt dat het zo echt niet langer kan en besluit zijn broer Jason te volgen als hij 's nachts weer weggaat, om te volgen wat hij dan allemaal uitspookt. Dat had hij beter niet kunnen doen...

    May Parker, hoofdcheerleader en dit jaar Junior heeft ook nog een ander talent, een talent wat haar ouders liever geheim willen houden. May wil het liefst in Glee club om haar zangtalenten te laten zien aan iedereen, maar wanneer haar ouders het verbieden heeft May geen andere keus dan het achter zich te laten en zichzelf weer te concentreren op het cheerleader zijn. Maar wat als Finn, een jongen waar ze al wekenlang een crush opheeft haar probeert over te halen?


    [ bericht aangepast op 20 dec 2010 - 9:30 ]


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    The Haunted Forest
    Geen geweldige titel mja ^^ Hier is een story

    Even heaven is hell without you 'DM'


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    Laura Potter heeft net het eerste jaar op Zweinstein afgerond en is toe aan een welverdiende vakantie. Ze gaat dan ook naar het buitenland.
    Daar ontmoet ze de Cullens en gebeuren er rare dingen waarvan ze nooit geloofde dat ze echt konden bestaan.
    Zal alles uiteindelijk op z`n pootjes terecht komen of moet ze de gevolgen van de vakantie overleven?

    http://www.quizlet.nl/stories/37667/me-myself-and-them-twilight-amp-harry-potter/


    Audi, vide, tace, si vis vivere in pace

    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=81900

    Wanneer een tweeling naar Zweinstein gaat worden ze gescheiden door de sorteerhoed.
    Er ontstaan nieuwe vriendschappen, maar hellaas ook nieuwe vijanden.
    De zusjes worden totaal verschillend.





    'Burning up a sun, just to say goodbye.'

    MyfirstLove


    "TROLL! In the dungeon!...Thought you oughta know...."