• ik ben tijdelijk verslaafd aan storys xD
    dus plaat ze maar hier_O_ alvast bedankt.


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    I want you to scratch, bite, choke, scream.

    1 ding- seks. Haha :'D


    I believe in music the way some people believe in fairytales.

    de story's van zarroc zijn goed (A)


    “Laughter is timeless. Imagination has no age. And dreams are forever.”

    She works for the weekend - Ft. Justin Bieber

    Her dad kicked her, throw things at her. She know it must stop. She know it isn't normal.She decides to run away,Sge can work in a hotel. In the weekend she can party! great! But after a night out, she sees a stalker with a knife who's threatening someone. That shé were mistreated and wounded is one thing but other people wouldn't go trough the same as her.She wil help the boy , but wil they both make it? Does someone getting hurt?

    Klik ;D


    Zei ik dat ik zonder je kon ? Dan heb ik gelogen !

    The road, to myself {Hogwarts}

    Enora Riddle, als schuilnaam heet ze Helena Lone. Niemand zal ooit mogen weten dat zij de dochter is van Voldemort. Behalve Dumbledore, hij weet dit al sinds hij haar opving op Hogwarts. Hij heeft beloofd om dit aan niemand te vertellen. Omdat Enora dat wil, maar ook omdat Enora gevaar loopt.

    Voldemort is al jaren lang opzoek naar zijn dochter. Toen Enora geboren werd heeft Voldemort haar moeder vermoord. Voldemort wou hetzelfde met Enora doen, maar Dumbledore was op het juiste moment op de juiste plek. Hij wou een bezoek brengen aan de moeder van Enora, om haar te feliciteren met haar kind. Dumbledore heeft Enora toen gered. En meegenomen.

    Iedereen kent dit verhaal wel in de toverwereld. Maar wat niemand weet is dat Dumbledore, Enora zelf gehouden heeft. Dumbledore heeft zonder dat ook maar iemand het wist Enora zelf opgevoed. Enora weet weinig over haar verleden want Dumbledore vertelt hier liever niet over. Nu is Enora 15 en wil ze dolgraag naar Hogwarts. Dat wou ze al veel eerder alleen mocht het niet van Dumbledore. Nu hebben ze een deal gesloten. Enora mag naar Hogwarts, als ze niemand verteld wie ze echt is.


    De wereld is weer plat ja op bolle bibs na

    http://www.quizlet.nl/stories/39640/my-life-as-a-normal-girl-on-a-normal-school-in-a-notnormal-world/

    HP-verhaal over meisje dat eerst op Beauxbatons gezeten heeft, en dan verhuisd en naar zweinstein gaat.
    haar vijfde jaar (omber, ghehe)
    romantiek-fantasy-humor
    dat soort dingen ;)


    "You can't cancel Quidditch!" - Oliver Wood

    Klikkieklik

    ‘Dames voor.’ Zei hij verveeld. Ik keek hem met grote ogen aan en ik kon niet geloven dat hij de nieuwe leraar was. Dat kon niet! Daar was hij té knap, té jong en té sexy voor. Leraren droegen geen hout hakkers blouse met een lage, donkere spijkerbroek en afgetrapte Vans. Leraren hoorden geen één-dags baardje en half lang haar te hebben. En al helemaal geen lippiercing die ze dan zo goed zou staan.

    JDB


    Trust me. I'm the doctor

    http://www.quizlet.nl/stories/41664/remember-my-name/!

    Maya, the happy, crazy, sweet and pretty girl does not know what she sees. The love of her life, she never thought she would ever find. Soon she has success, but what happens if something terrible happens that the relationship would corrupt.

    Read it, and find out.

    ©made by xMangomeloen.


    ~ A Friendly Greet, FeelingLove

    Blue birds
    http://www.quizlet.nl/stories/42675/blue-birds/

    Ik had al vaak voor een spiegel gestaan. Ik had honderden, nee, duizenden keren naar het kleine gezichtje gekeken. Ik kende ieder vlekje en sproetje op het gezicht. Ik kende de helderblauwe ogen. Als je me zou vragen ze te tekenen zonder te kijken, zou ik dat kunnen. Ik zou zelfs de rand van perfectie kunnen naderen. Maar de ogen die terugstaarden, kende ik niet. Herkende ik niet, als waren ze van een vreemde. Met een schok besefte ik dat ze dat waren. Dit waren niet mijn ogen - dit waren de ogen van een Uitverkorene.

    Anna is een Uitverkorene. Iemand die het leven van de koninklijke familie beschermde en daarmee gegarandeerd op een uiterst pijnlijke manier doodging..


    Here is the place where I love you <3

    http://www.quizlet.nl/stories/42487/doubledouble/


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Eén rondje, twee, drie, vier en zo ging het verder. Haar kamer loste op. Emma had het gevoel dat ze razendsnel achteruitvloog. Een waas van kleuren en vormen kolkte langs haar heen. En hard geluid bonkte in haar oren. Ze probeerde te schreeuwen, maar ze kon niets horen. En toen voelde ze weer grond onder haar voeten en kon ze alles weer zien. Ze knipperde een paar keer met haar ogen en keek om haar heen. Waar was ze? Wat was er gebeurd?

    Emma is een meisje die fan is van de Harry Potter boeken en films. Ze heeft zelf de tijdverdrijver nagemaakt. Ze draait de tijdverdrijver een paar keer rond en per ongeluk komt ze daarmee op Zweinstein terecht.

    Magic Time


    Even a white rose has a black shadow.

    Purple Eyed

    Fay is altijd al een onzeker meisje geweest. Op een vroege leeftijd is ze haar vader verloren, wat een moeilijke periode was. Haar moeder had zelfmoordneigingen en Fay had alleen maar nachtmerries. Na een paar jaar heeft haar moeder heeft een nieuwe man ontmoet die ze wel ziet zitten. Nadat ze zich hebben verloofd, trekken hij en zijn dochter bij de familie Elliott in. Fay merkt dat ze eigenlijk helemaal niet aardig zijn, maar zij weten haar moeder erin te palmen.

    Fay heeft vaak ruzie met de dochter van haar moeders verloofde. Kleine meningsverschillen draaien al uit op ruzies. Haar moeders verloofde geeft zijn dochter altijd haar zin en geeft haar altijd voorrang. Gelukkig is dit bij Fay's moeder hetzelfde bij Fay.

    Iemand op Fay's school verzint een leuk fantasie verhaaltje en Fay lacht hem vierkant uit. Hij wenst dat Fay een wezen tegenkomt, waarover hij het had. Steeds vaker krijgt Fay het onaangenaam koud, terwijl het hartje zomer is. Als ze een keer ineens word aangevallen, word ze gered door een persoon met paarse ogen, ogen die ze eerder heeft gezien.

    Behind the mask.
    Romantiek, drama, thriller, onbekende dudes, soms humor.. Bwaah..
    En gaat over vampiers.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.