• dat sommige mensen anderen zo gemakkelijk kunnen laten stikken. Alsof al die dingen die je daarvoor met elkaar hebt besproken en al die leuke dingen die je hebt gedaan ineens niks meer zijn ineens zijn ze allemaal weg voor die ene persoon. Terwijl jij degene bent die dacht dat het echte vriendschap was, dat het nooit meer kapot zou kunnen gaan. Maar blijkbaar heb je dat dan verkeerd gezien. Blijkbaar kunnen sommige mensen gewoon goed doen alsof ze iets om je geven. Vooral dan ook nog mensen die je echt door en door kennen die je dan laten stikken. Sommige mensen zijn vreselijk.

    En dat moest ik even kwijt.

    xx.

    [ bericht aangepast op 12 dec 2010 - 16:11 ]


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Ik vind dat je helemaal gelijk hebt.

    btw: kut voor je :3

    [ bericht aangepast op 12 dec 2010 - 16:10 ]


    --

    Daar ben ik het 100% mee eens.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Ik hoor zoiets vaker.
    Heb het nog nooit meegemaakt. Ben er ook blij mee. ^^


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    een keer gehat vroeger maar oke echt vreselijk mar ja das nu me vijand die ik nu een beetje staat te ... hoe je het mag noemen vanwege dat ze me ging pesten


    Shoganai i ne~

    Scandal schreef:
    Ik hoor zoiets vaker.
    Heb het nog nooit meegemaakt. Ben er ook blij mee. ^^

    Mag je ook blij om zijn.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    i agree with that!


    dream, dare, fly!

    Maak t zelf mee, dus ik snap je helemaal.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Ken ik...
    Een paar jaar geleden is mij hetzelfde overkomen.
    Ze wandelde gewoon letterlijk weg, en toen ik vroeg wat er aan de hand was, zei ze 'Je bent gewoon geen goede vriendin voor mij.' En toen rolden mijn ogen er echt bijna uit. Serieus, ik heb nooit iets verkeerd gedaan, en als dat wel zo was, maakte ik het altijd weer goed. We hebben elkaar nooit meer gesproken en heel af en toe denk ik er nog aan, maar dan denk ik enkel nog dat ze mijn vriendschap niet waard is geweest.


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    Ik leef met je mee.
    Dat heb ik ook, al heel vaak gehad.


    Heart in an amor.

    Ja, ik heb ook wel zulke personen gekend. Gelukkig vonden andere mensen ze toen ook niet meer aardig, maar het blijft kut. Ik heb medelijden met je.


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Been there, done that.


    -

    Ramsey schreef:
    Daar ben ik het 100% mee eens.

    Ramsey schreef:
    Daar ben ik het 100% mee eens.


    Writing and dreaming is the most beautiful thing in the world ~

    Daar heb ik al heel vroeg een middel tegen gevonden: mensen niet zo dichtbij laten komen.
    En dat is ook simpel gezegd de reden dat ik me nooit heb ingelaten met dat Best Friend gedoe.


    No growth of the heart is ever a waste

    Hmmm, ik heb zelf iemand laten stikken. Maar eerlijk gezegd heb ik er geen spijt van.


    Today will be Girl's Day party with you~