• Waaaaaaaaaaarom sneeuwt het nou weer?! Ik kan hier echt niet tegen, het sneeuwt ook echt gewoon VEEL.

    Maar goed, ik wilde een vraag stellen. Ik heb een kerstjurkje besteld en als het goed is, komt hij woensdag aan. Nét op tijd voor kerstbal, dat op donderdag is. Maar nu door die sneeuw, komt hij dan te laat aan misschien?! Ik hoop echt zo dat dat niet het geval is...
    Heeft iemand zoiets wel eens meegemaakt, dat door sneeuw of ander noodweer je bestelling vertraging had?


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Ik niet, maar bekijk het van de goede kant; als het veel sneeuwt heb je kans op sneeuwvrij! :'D
    En daar zit ik nou al de hele tijd op te wachten, hoewel ik begrijp dat jij dat liever niet hebt met je bal enzo. Nou, ik zal voor je duimen dat hij op tijd aankomt. ^^


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Schat, ze gaan woensdag staken. Dus ik denk niet dat hij optijd aan komt.
    Weet dit, werkt bij de post (cat)
    Sorry.

    Jep, maar dan met mijn verjaardag. (huil) En nee, echt niet leuk. --''


    Once you go ''Black'' You never go Back.

    Ik wil geen sneeuw.
    Hmpfft.
    Alles loopt mis in de examenperiode.(cat)


    effort never betrays you

    Amerricka schreef:
    Schat, ze gaan woensdag staken. Dus ik denk niet dat hij optijd aan komt.
    Weet dit, werkt bij de post (cat)
    Sorry.

    Neee, R U fucking kidding me!?
    Verdomme, heb ik weer!
    -niet boos op jou gericht of course ;D-
    Ik vind dit dus echt gewoon zwaar klote.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Nou het regent hier hoor.. en als het weer gaat vriezen is het morgen spek en spek glad.. en dat wil ik niet.. want heb sinds donderdag een trauma voor ijzel


    La credenza è una medicina contro il timore

    Zo zat ik ook in de klas: Nee! NEE! K*tsneeew. : (


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    Rosyln schreef:
    (...)
    Neee, R U fucking kidding me!?
    Verdomme, heb ik weer!
    -niet boos op jou gericht of course ;D-
    Ik vind dit dus echt gewoon zwaar klote.


    Ik vind het ook naaiend, want ik moet iets bestellen en ik heb dus weer een wachtwoord nodig ervoor, maar het moet dus nog aankomen en het irriteert me dat het er nog niet is. (cat)

    Schijnbaar gaat het hier(Zeeland) morgen sneeuwen. Ik haat sneeuw echt hard, dus ik hoop echt dat het niet gaat sneeuwen...


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Het sneeuwt niet meer!
    -blij-
    Maar het komt terug. Fo sho.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Ik ben 29 december jarig, en mijn beste vriendin zou komen die dag maar als er veel sneeuw ligt kan ze niet komen. Wat betekend dat ik dan helemaal alleen thuis ben op mijn eigen verjaardag >.< Want me ouders zijn ook werken enzo, vrienden op vakantie, etc. Dus ik hoop dat er niet veel sneeuw ligt die dag of dat het gaat sneeuwen :'[

    Mijn moeder werkt als teamleidster bij TNT post. Zij zegt, dat het gewoon binnen gaan komen. En over het staken: De pakketservice staakt niet, dus je hebt geen last van die staking.


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Nee, maar ik moet wel vroeger naar pianoles ,anders kom ik te laat.


    Food.

    Rosyln schreef:
    (...)
    Neee, R U fucking kidding me!?
    Verdomme, heb ik weer!
    -niet boos op jou gericht of course ;D-
    Ik vind dit dus echt gewoon zwaar klote.

    Waarom heb je het via internet besteld? Voor hetzelfde geldt staat het jurkje je helemaal niet leuk en heb je alsnog een probleem ;)


    La credenza è una medicina contro il timore

    Awtch, ik kruis mijn vingers voor je c:


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO