• Ik ging vanmiddag even naar de Supermarkt, en dan vragen ze me bij de kassa of ik een lolly wil.. xD
    Even later ga ik naar de Kruidvat, spreken ze me aan met Mevrouw.. Ik moest wel even lachen!


    Hebben jullie ook eens ooit zoiets meegemaakt?


    walking get's too boring, when you learn how to fly..

    Volgens mij schat iedereen mij 12 terwijl ik vrijdag 17 word.


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Eh ja, als ik sigareten ga halen..
    Een keer was ik dus ffe snel naar de winkel gegaan. .Ik zei ja ik wil L&M de rode. Kijtk die mevrouw me vaag aan.. NOu je bent zeker geen zestien.. XD Ik keek haar vaag aan. Dus ik pakte mijn idee kaart en laat het haar zien. Ik zou nou bedankt dat u me zo jong schatte he, ik ben 18 hoor.. Die mevrouw schaamde zich best wel whaha, maar ze vroeg nie eerst ffe me idee kaart, en dan boordelen he!!

    [ bericht aangepast op 13 dec 2010 - 20:33 ]


    What is youre favo scary movie?

    Wahahahaha xD

    Heb ik ook. Ene keer denken ze dat ik een kind ben, andere keer een mevrouw:P


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    jep al een paar keer. 1 keer schatten ze me 10 en de andere keer iets van 16 :S en ik ben 13


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    ik word meestal gewoon mijn leeftijd geschat. (:


    Life is a beautiful struggle

    Mij schatten ze meestal wel goed, behalve aan de telefoon. Daar raden ze het geslacht niet eens goed -.-


    No growth of the heart is ever a waste

    Kingston schreef:
    ik word meestal gewoon mijn leeftijd geschat. (:

    you lucky ;]


    walking get's too boring, when you learn how to fly..

    Ik word altijd ouder geschat.


    Life has many different chapters, one bad chapter doesn't mean the end of the book.

    Mij durven ze nu nog 9 in te schatten. ;o
    Enkel uiterlijk dan [kleeeeinheid.], want van gedachtengang ben ik niet iemand die kinderachtig doet ofzo, ghehe. - Wou ik toch even melden.

    [ bericht aangepast op 13 dec 2010 - 20:49 ]


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    Genius schreef:
    Ik word bijna altijd jonger geschat.


    It's heavy but you are not the only one

    Mij schatten ze meestal een tweetal jaar ouder. (':


    Only losers can act the way you do

    ik word altijd ouder geschat(cat) niet leuk! ik moest bij een etentje m'n ID laten zien omdat ze dachten dat ik 15 was. Maar ik ben 13 en hoef hem nog niet bij me te hebben


    'Burning up a sun, just to say goodbye.'

    Eggs schreef:
    Eh ja, als ik sigareten ga halen..
    Een keer was ik dus ffe snel naar de winkel gegaan. .Ik zei ja ik wil L&M de rode. Kijtk die mevrouw me vaag aan.. NOu je bent zeker geen zestien.. XD Ik keek haar vaag aan. Dus ik pakte mijn idee kaart en laat het haar zien. Ik zou nou bedankt dat u me zo jong schatte he, ik ben 18 hoor.. Die mevrouw schaamde zich best wel whaha, maar ze vroeg nie eerst ffe me idee kaart, en dan boordelen he!!

    Net goed dat ze zich schaamde! >;]


    walking get's too boring, when you learn how to fly..

    Ik word soms aangesproken met 'dame' :Y)


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    BadHero schreef:
    Ik word soms aangesproken met 'dame' :Y)

    Door wie? (cat)


    walking get's too boring, when you learn how to fly..